در مراسم تجلیل از قهرمانان قایقرانی عنوان شد

هیئت قایقرانی مدال‌آورترین هیئت ورزشی استان است | انزلی دارای کهکشانی از ستاره‌های ورزشی است

خسته بند با بیان اینکه با کمترین امکانات شاهد افتخار آفرینی ورزشکاران استان هستیم، یادآور شد: هیئت قایقرانی مدال‌آورترین هیئت ورزشی استان است که امیدواریم با حمایت مسئولین بیش از پیش شاهد افتخار آفرینی این ورزشکاران باشیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم تجلیل از قهرمانان قایقرانی مسابقات آسیایی با حضور فرماندار، نماینده مردم شهرستان بندرانزلی در مجلس و معاون اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
حسن خسته بند نماینده مردم شهرستان بندرانزلی در مجلس با تقدیر از قایقرانان شهرستان بندرانزلی اظهار کرد: ورزشکاران شهرستان بندرانزلی از افتخارات و سرمایه‌های استان و کشور هستند.
رئیس هیئت قایقرانی استان گیلان با اشاره به وضعیت اشتغال ورزشکاران تصریح، کرد: باید برای اشتغال و استخدام قهرمانان استان بیشتر تلاش و از سرمایه‌های استان حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه با کمترین امکانات شاهد افتخار آفرینی ورزشکاران استان هستیم، یادآور شد: هیئت قایقرانی مدال‌آورترین هیئت ورزشی استان است که امیدواریم با حمایت مسئولین بیش از پیش شاهد افتخار آفرینی این ورزشکاران باشیم.

میر شمس مومنی زاده فرماندار بندرانزلی نیز در این مراسم با اشاره به ظرفیت بالای شهرستان در بعد قهرمانان ورزشی این شهرستان اظهار کرد: بندرانزلی دارای کهکشانی از ستاره‌های ورزشی بوده که موجب غرور و مباهات مسئولین و مردم این شهرستان شده است.

وی با بیان اینکه بخش ورزش، عرصه افتخار آفرینی برای کشور است، افزود: قهرمانان و ورزشکاران کشور با افتخار آفرینی در عرصه ملی و بین المللی، موجب به اهتزاز در آمدن پرچم جمهوری اسلامی در جهان می‌شوند که این امر موجب افتخار و سربلندی ما است.

مومنی زاده با اشاره به موفقیت‌های بانوان ورزشکار شهرستان بندر انزلی خاطرنشان کرد: شاهد افتخار آفرینی روز افزون بانوان شهرستان در بخش‌های مختلف ورزشی، علمی، اجتماعی و مدیریتی هستیم.

گفتنی است در پایان از مربیان و قهرمانان ورزش قایقرانی با اهداء لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.

Share