شهردار لاهيجان در مانور خودرويی ستاد مديريت بحران شهری:

هدف ما آرامش بخشی به شهروندان در حوادث مختلف است

کاظمی با بیان اینکه هدف ما آرامش بخشی به شهروندان در حوادث مختلف می باشد گفت: شهرداری لاهیجان با تشکیل تیمی متخصص در ستاد مدیریت بحران و با برگزاری کلاس های آموزشی تلاش می کند نیروهای این ستاد همواره آمادگی خود را حفظ نمایند و در مواقع بحرانی به شهروندان فهیم لاهیجان خدمتگزاری کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مانور خودرویی ستاد مدیریت بحران شهری لاهیجان با آمادگی کامل در این شهر برگزار شد.

شهردار لاهیجان در حاشیه برگزاری این مانور گفت: شهرداری لاهیجان به منظور حفظ آمادگی و اعلام توان مقابله با حوادث غیرمترقبه اقدام به برگزاری این مانور کرده است.

مسعود کاظمی افزود: در این مانور تعداد ٢٠ دستگاه از خودروهای سبک و سنگین شهرداری لاهیجان شامل بکهو لودر، لودر، کامیون کمپرسی، جرثقیل، خودروهای آتش نشانی، بالابر، تانکر آب، مزدا، نیسان و همچنین یک اکیپ هلال احمر، امداد گاز، راهور و تعداد ١٠ دستگاه خودروهای آفرود از میدان سپاه پاسداران حرکت خود را آغاز کردند.

شهردار لاهیجان با بیان اینکه هدف ما آرامش بخشی به شهروندان در حوادث مختلف می باشد اضافه کرد: شهرداری لاهیجان با تشکیل تیمی متخصص در ستاد مدیریت بحران و با برگزاری کلاس‌های آموزشی تلاش می کند نیروهای این ستاد همواره آمادگی خود را حفظ نمایند و در مواقع بحرانی به شهروندان فهیم لاهیجان خدمتگزاری کنند.

کاظمی افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر لاهیجان در نظر دارند با حمایت مسئولان استان و شهرستان با افزایش سطح امکانات ستاد مدیریت بحران شهری خدمات بیشتری به شهروندان ارائه کنند.

لازم بذکر است این مانور با حضور نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار و نیروها و خودروهای ستاد بحران شهری با استقبال شهروندان مواجه شد.

Share