سردار غیب پرور:

نیازمند تحول اساسی در بسیج هستیم | هر جا انقلابی رفتار کردیم، بردیم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در بسیج نیازمند یک تحول اساسی هستیم و معتقدم انجام این تحول به معنای جنگیدن است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نخستین دوره آموزشی-توجیهی مدیران محله اسلامی، گفت: ادامه حیات مبارک انقلاب اسلامی در گرو تفکر بسیجی است و باید بررسی کنیم که تفکر بسیجی چه خطی را روبروی ما ترسیم می کند.

وی افزود: آیا وظیفه بسیج این است که فقط به افراد متدین جامعه توجه کند؟ آیا وظیفه ما این است که جامعه را به قشر خودی و خاکستری تقسیم کنیم.

غیپ پرور ادامه داد: در بسیج نیازمند یک تحول اساسی هستیم و معتقدم انجام این تحول به معنای جنگیدن است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه وظیفه اول بسیج کارآمدکردن جامعه و کمک به مردم برای خودباوری است، اظهار داشت: نباید بگذاریم خودباوری مردم فراموش شود و برای این کار نیازمند ایجاد ارتباط عاطفی با مردم بوسیله خدمت صادقانه به آن ها هستیم.

وی افزود: بسیج یعنی در عرصه خدمت پا به پای مردم رفتن که برای این امر نباید به روزمرگی دچار شویم.

غیب پرور به خدمت در راه انقلاب تاکید کرد و ادامه داد: خدمت در عرصه های فرهنگی و اجتماعی اگر صادقانه باشد، موجب کادرسازی برای انقلاب می شود. مانند آنچه که در اردوهای جهادی در مناطق محروم اتفاق می افتد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خدمت در راه انقلاب را نیازمند اقدام انقلابی برشمرد و خاطرنشان کرد: در فتنه ٨٨ اگر مردم در ٩ دی رفتار انقلابی از خود بروز نمی دادند، بساط فتنه که رویداد سهمگینی برای انقلاب بود، جمع نمی شد.

غیب پرور در پایان تصریح کرد: در هرجا که رفتار انقلابی انجام دادیم، برده ایم و هرجا که رفتارمان انقلابی نبوده است پیروزی حاصل نشده است.

Share