معاون عملیات سازمان آتش نشانی خبرداد

نشت و انفجار گاز در رشت یک مصدوم بر جای گذاشت

یک جوان ۲۵ ساله امروز سه شنبه به دلیل نشت گاز و انفجار ناشی از آن در یک نانوایی در کلانشهر رشت بدلیل سوختگی و مصدومیت به بیمارستان سوانح و سوختگی ولایت منتقل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا این حادثه در ساعت ۶:۲۲ دقیقه صبح امروز ۳۰ آبان ۹۶ به مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد که سریعا ۴ دستگاه خودروی اطفایی و نجات بهمراه ۱۱ آتش نشان از ایستگاههای ۱-۵ به محل حادثه واقع در ابتدای خیابان سردار جنگل اعزام شدند.

شهرام مومنی معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت از سوختگی۳۰ درصدی جوان ۲۵ ساله خبر داد و افزود: این حادثه بعلت نشت گاز از مشعل نانوایی بوده که بواسطه ورود کارگر به داخل مغازه موجبات انفجار و شکستگی درب و شیشه های مغازه فراهم شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه هیچ آتش سوزی رخ نداد، افزود: آتش نشانان اعزامی سریعا نسبت به قطع جریان برق و گاز اقدام نموده و جهت پیشگیری از هرگونه حوادث احتمالی به ایمن سازی و پاک سازی محل حادثه اقدام کردند.

مومنی در ادامه به تمامی مغازه دارها و انباردارها توصیه کرد: حتما نکات ایمنی در حین کار و بعد از کار را رعایت کنند و نسبت به جانمایی وسایل مغازه دقت داشته تا در زمان بروز حوادث احتمالی همچون آتش سوزی مانع عبور و مرور امداد گران و آتش نشانان فراهم نشود.

شایان ذکر است: مصدوم ۲۵ ساله که از ناحیه دست و صورت دچار سوختگی سطحی شده بود جهت درمان به بیمارستان ولایت رشت انتقال یافت.

Share