بیانیه مجمع نمایندگان گیلان بمناسبت روز سیزدهم آبان

ملت بزرگ ایران به بهانه توافق هسته‌ای شعار «مرگ بر آمریکا» را فراموش نخواهند کرد

انقلاب اسلامی ایران بی شک تجلی تمام نمای اراده ملتی استوار در راه استکبار ستیزی و آزادیخواهی است و همین نیت های پاک و بی آلایش نفوذ معنوی ایران اسلامی در قلب امت های بیدار شده جهان اسلام را پدید آورده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مجمع نمایندگان گیلان بمناسبت روز سیزدهم آبانماه ۹۶ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم اللّه قَاصِمِ الْجَبَّارِینَ مُبِیرِ الظَّالِمِینَ مُدْرِکِ الْهَارِبِینَ نَکَالِ الظَّالِمِینَ

انقلاب اسلامی ایران بی شک تجلی تمام نمای اراده ملتی استوار در راه استکبار ستیزی و آزادیخواهی است و همین نیت های پاک و بی آلایش نفوذ معنوی ایران اسلامی در قلب امت های بیدار شده جهان اسلام را پدید آورده است.

حاکمیت چهل ساله جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت امام راحل عظیم الشان «رحمت ا… تعالی علیه» و رهبر معظم انقلاب «مدظله العالی» شرایطی را به وجود آورده است که شاهد بیداری روز افزون امت اسلامی در منطقه و به خطر افتادن منافع نامشروع استکبار جهانی و فرزند شوم آن رژیم صهیونیستی هستیم.

۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روز استکبار ستیزی تنها یک رویداد تاریخی نیست بلکه نقطه عطفی است در تاریخ ملت ایران که مسیر آینده را به درستی ترسیم نمود. رخدادی که هر برهه و اتفاق آن نشانی است از پایداری، فداکاری و جهاد علیه طاغوتیان زمان .آنچه که مسلم است اینکه، استکبار جهانی و دشمنان ایران اسلامی هیچگاه از پای ننشسته اند و هر روز با ترفندی قصد سد راه ملت بزرگ ایران در رسیدن به قله های رفیع عزت و سعادت در سایه حاکمیت ا… را دارند. اما غافل از اینکه توطئه های آنها یکی پس از دیگری با رهبری داهیانه رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت ا… العظمی امام خامنه ای «مدظله العالی» خننثی می شود و دستاوردی جز افزایش نفرت و انزجار ملت مسلمان ایران از آمریکا و هم پیمانانش و استحکام روز افزون شعار «مرگ بر آمریکا» نداشته است. آمریکا و دیگر ایادی استکبار باید بدانند ملت بزرگ ایران هیچگاه به بهانه توافق هسته ای شعار «مرگ بر آمریکا» را فراموش نخواهند کرد و از روحیه استکبار ستیزی گامی عقب نخواهند گذاشت و همچنان توفنده به عنوان الگوی ملل آزاده جهان راه سربلندی را طی خواهند نمود.

در پایان ضمن دعوت از همه مردم شریف گیلان و دیگر شهرهای استان، جهت شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان، از جوانان عزیز، دانشجویان و دانش آموزان مسلمان می خواهیم از آرمانهای انقلاب پاسداری و نسبت به افشای خوی طاغوتی آمریکا و دیگر ایادی آن اقدام نمایند.

Share