مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان خبر داد:

مستند فعالیت‌های تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان تولید می‌شود

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان با بیان اینکه بخشی از فعالیت های تیپ در راستای محرومیت زدایی در کمال سکوت انجام می شود، گفت: صدا و سیما باید جدی تر در این زمینه عمل کند و نیاز دارد که این بعد از فعالیت های تیپ مستندسازی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از شبستان، مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان امروز ( ۱۴ آبان) از تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان بازدید و از نزدیک با فعالیت های تیپ در حوزه های مختلف آشنا شد.

حسن ظهیری، مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان در حاشیه این بازدید به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: آماده کردن نیروهای متبحر و جوانان متدین بخشی از فعالیت های تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان برای حفاظت از کیان جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه این جوانان مجهز به سلاح ایمان و تخصص هستند، اظهار کرد: تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان از هر نظر آماده  است و با تمام وجود از نظام مقدس جمهوری اسلامی محافظت می کند.

وی با بیان اینکه بخشی از فعالیت های تیپ در راستای محرومیت زدایی در کمال سکوت انجام می شود، تصریح کرد: صدا و سیما باید جدی تر در این زمینه عمل کند و نیاز دارد که این بعد از فعالیت های تیپ مستندسازی شود.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان ادامه داد: در آینده مستندهایی با همکاری تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان تولید خواهد شد تا این بخش از فعالیت های تیپ به تصویر کشانده شود.

Share