افتخاری در نشست شورای برنامه ریزی گیلان

مدیرانی که خلاف منافع مردم و انقلاب کار می‌کنند از دستگاه‌ها خارج شوند

افتخاری با اشاره به اینکه چگونه ۲۱ سال است که شهری فاضلاب ندارد گفت: باید مدیرانی که خلاف منافع مردم و انقلاب کار می‌کنند از دستگاه‌ها خارج شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای برنامه ریزی گیلان گفت: همه ماباید تلاش کنیم تا مشکلات برطرف شود و نباید همه انتظارات را از دکتر نوبخت بخواهیم.

لاهوتی تصریح کرد: وظیفه ما این است که بستر را آماده و پروژه‌ها را مطرح کنیم و در اختیار دولت بگذاریم و از نیروی خوب و حامی مردم گیلان کمک بخواهیم.

وی افزود: برای آب رسانی در کشور از صندوق توسعه ملی ۳۰۰ میلیون دلار اعتبار در نظر گرفته شدهکه بنده مطمئنم این رقم تحقق پیدا خواهد کرد اما از این مقدار چقدر سهم گیلان خواهد بود؟

نماینده لنگرود با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام در گیلان گفت: یکی از طرحها ساختمان نیمه کاره صدا و سیما است که هنوز تمان نشده است.

وی افزود: برای پسماند در کشور لوایح برای با اولویت شهرهای شمالی آمده است و باید پیگیری‌های لازم انجام شود.

لاهوتی همچنین در مورد فاضلاب‌های شهری گفت: اگر در این زمینه خوب عمل نشود تا ۲۰ سال آینده این مشکل برطرف نخواهد شد.

وی از رییس برنامه بودجه کشور در مورد دو سد شفارود و پلرود تشکر کرد و گفت: حمایت و پیگیری‌های شما سبب شد این دو پروژه که به حالت تاریخی درآمده بودند پیشرفت ۶۰ درصدی پیدا کنند.

نماینده لنگرود در پایان اظهار کرد: حمایت از چای و برنج را نیز همچنان از دکتر نوبخت و دولت خواستاریم.

مدیرانی که خلاف منافع مردم و انقلاب کار می‌کنند از دستگاه‌ها خارج شوند

محمدمهدی افتخاری نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی نیز با انتقاد به اینکه همیشه چنین جلساتی برگزار میشود اما مشکلات هنوز حل نشده است، گفت: از مردم خجالت می‌کشم. مردم تشنه صداقت هستند و همین مردم بودند که به ما عزت دادند و اکنون خواهان روشنگری و شفافیت در عمل و گفتار هستند.

وی با اشاره به پروژه شفت، ملاسرا، زنجان گفت: برای این پروژه ملی بودجه مناسبی در نظر نمی‌گیرید، در حالی که اجرا شدن این پروژه شاهد رونق اقتصادی و گردشگری در استان و شهرستان خواهیم بود.

افتخاری با اشاره به اینکه چگونه ۲۱ سال است که شهری فاضلاب ندارد گفت: باید مدیرانی که خلاف منافع مردم و انقلاب کار می‌کنند از دستگاه‌ها خارج شوند. چگونه می‌شود مدیری در استان فاسد باشد و همان مدیر را در استان دیگر سمت دهند.

وی در پایان گفت: دستگاه‌های نظارتی کارشان را باید دقیق انجام دهند. ما همه جوابگوی مردم هستیم و مدیرانی که اعتماد را از مردم می‌گیرند باید برخورد شود.

Share