در کنفرانس خبری پیش از بازی با سپیدرود رشت

قلعه‌نوعی؛ از خوشحالی بابت حضور در سرزمین مادری تا آرزوی صعود ملوان به لیگ برتر

سرمربی ذوب آهن اصفهان با اشاره به اینکه بسیار خوشحالم که در شهر مادری خود و استان گیلان هستم، اظهار کرد: استان گیلان و شهر رشت تاریخچه‌ای بسیار غنی دارد.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امیر قلعه نویی، سرمربی ذوب آهن اصفهان در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل سپیدرود رشت ضمن تسلیت شهادت امام رضا (ع) و تسلیت حادثه زلزله گفت: از کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان تشکر می‌کنم و این مردم نشان دادند که مردانگی هنوز زنده است.

وی با تشکر از تمامی ارگان‌ها و سازمان نظیر ارتش، سپاه و هلال احمر، گفت: باید دست مردم را بوسید.

قلعه نویی با بیان اینکه پس از زلزله‌های قبلی هیچ اتفاقی در زمینه پیشگیری و مبارزه با بحران صورت نگرفته و عقبگرد داشتیم، گفت: اقدامات مسئولان باید از حالت شعار بیرون بیاید و به فکر مردم باشند.

سرمربی ذوب آهن اصفهان با اشاره به اینکه بسیار خوشحالم که در شهر مادری خود و استان گیلان هستم، اظهار کرد: استان گیلان و شهر رشت تاریخچه‌ای بسیار غنی دارد.

قلعه نویی در خصوص بازی نیز با بیان اینکه شرایط جدول برای ما به گونه‌ای است که در جایگاه واقعی خود قرار نداریم، اظهار کرد: برای برد آمده‌ایم اما شرایط زمین سردار جنگل مناسب به نظر نمی‌رسد و امیدوارم که در این بازی زمین برای ما مشکلی ایجاد نکند.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر زحمات آقای پیوس و نظرمحمدی مسلما تماشاگران سرمایه اصلی تیم سپیدرود هستند، گفت: فوتبال بدون تماشاگران معنایی ندارد.

سرمربی ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه محروم کردن تماشاگران از دیدن بازی‌ها معنایی ندارد، اظهار داشت: فحاشی را تقبیح می‌کنیم اما باید آن روی سکه هم ببینیم که جوانان مانند باروت هستند.

به گزارش دیارمیرزا، قلعه نویی با اشاره به اینکه چراغی که به خانه روا است به مسجد حرام است، گفت: به جایی اینکه بیاییم برای سایر کشورها بیمارستان و استادیوم بسازیم باید برای جوانان خود امکانات ایجاد کنیم. هیچ عبادتی بالاتر از نیست که برای جوانان خود امکانات ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه امیدوارم نساجی مازندران و ملوان بندر انزلی به لیگ برگردند، گفت: یکی از بهترین خاطرات من حضور بنده در ملوان بود. عشق و علاقه مردم انزلی به ملوان کم نظیر است.

سرمربی ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه به تیم ذوب آهن بسیار امیدوار هستم، گفت: تیم ما خوب بازی می‌کند و در بازی‌های خود ۹۶ موقعیت خلق کردیم.

قلعه نویی با اعتراض به تعطیلات لیگ برای بازی‌های تیم ملی، گفت: ما باید از دنیا الگوبرداری کنیم و این تاخیرها سبب می‌شود که تیم‌های شهرستانی ضرر کنند. تیم ملی خوب از دل یک لیگ موفق به وجود می‌آید.

وی شرایط بازی در آسیا را آسان تر از لیگ برتر ایران دانست و افزود: اگر ذوب آهن در آسیا بازی کند مسلما موفق خواهد بود.

سرمربی ذوب آهن گفت: واقعا متاسفم استان گیلان با این شرایط آب و هوایی یک زمین مناسب ندارد در حالی که با یک بذر مناسب می‌توان زمینی آماده کرد که تا ۲۰ سال استفاده شود.

قلعه نویی در پایان با بیان اینکه ذوب آهن در حال تغییر نگرش است، گفت: نیازمند زمان هستیم اما در بسیاری از بازی‌ها نیز حق ما برد بود.

گفتنی است باشگاه ذوب آهن اعلام کرد درصدی از قرارداد کادرفنی و بازیکنان به زلزله زدگان اختصاص می‌یابد.

Share