سرمربی ملوان پس از باخت تیمش؛

فوتبال نیمه اول ما با نیمه دوم کاملا فرق میکرد | داور اجازه فوتبال به تیم ما را نداد

دست نشان گفت: به آقای سید علی ارادت دارم ولی داوری خوبی امروز انجام نداد. نمی دانم تیمهای که هوادار دارند چه برسرشان در این فوتبال می آورند. فوتبال ایران با این روشها به جایی نمیرسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از سایت رسمی باشگاه ملوان، نادر دست‌نشان در نشست خبری بعد بازی با فجر شهید سپاسی شیراز گفت: در مورد فنی صحبتی ندارم و در نیمه دوم بازی برد شیرینی را به فجر سپاسی هدیه دادیم.

وی در ادامه گفت: بازیکن ما ضربه سر میزند داور اعلام پنالتی می‌کند، بعد اعلام کرنر می‌کند. بازیکن ما جلوی بازیکن حریف سر می‌زند، خطای ما را اعلام می کند. پشت بازیکن حریف سر می زنیم، خطای ما اعلام می‌شود داور اجازه فوتبال به تیم ما را نداد نوع سوت‌ها کاملا به ضرر ما بود. فوتبال نیمه اول ما با نیمه دوم کاملا فرق میکرد. بعد از برگرداندن ضربه پنالتی کلا فضای بازی عوض شد و شرایط قضاوت برای داوران سخت شد.

دست نشان گفت: به آقای سید علی ارادت دارم ولی داوری خوبی امروز انجام نداد. نمی‌دانم تیمهای که هوادار دارند چه برسرشان در این فوتبال می‌آورند. فوتبال ایران با این روشها به جایی نمی‌رسد.

دست نشان در مورد ورزشگاه حافظیه گفت: چمن حافظیه بسیار بد است و چاله های زیادی دارد، پای مغانلو در نیمه اول بدلیل چاله زمین پیچ خورد و تا اخر با درد بازی کرد. ورزشگاه دستغیب شیراز هم که موکت مصنوعی به جای چمن مصنوعی است.

Share