شهردار رشت اظهار کرد:

عملکرد قدرتمند کمیسیون ماده ۱۰۰ مانع از تخلفات ساختمانی خواهد شد

مسعود نصرتی آرای کمیسیون ماده ۱۰۰ را اجرایی، قطعی و لازم الاجرا دانست و اظهار داشت: عملکرد قدرتمند کمیسیون ماده ۱۰۰ مانع از تخلفات ساختمانی خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شهردار رشت در جلسه کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری رشت ضمن تاکید بر ضرورت برگزاری منظم جلسات کمیسیون ماده ۵، خواستار اصلاح و بازبینی طرح تفصیلی شد.

مسعود نصرتی در بخش دیگری از این جلسه با اشاره به اینکه در شهر رشت درصد قابل ملاحظه ای از املاک نسقی هستند بر صدور پروانه ساختمانی برای این املاک در چارچوب ضوابط شهرسازی به منظور جلوگیری از تخلفات ساختمانی تاکید کرد.

وی همچنین با بیان اینکه رعایت ایمنی حداقلی در ساخت و سازها از ضروریات است تصریح کرد: اگر خلاف ساختمانی مشاهده شد باید سریعا پرونده تشکیل و به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارسال شود.

شهردار رشت همچنین خواستار برگزاری منظم جلسات کمیسیون ماده ۱۰۰ در فواصل زمانی کوتاه شد و گفت: برگزاری منظم و به فواصل کوتاه مانع از سردرگمی افراد می شود.

 نصرتی آرای کمیسیون ماده ۱۰۰ را اجرایی، قطعی و لازم الاجرا دانست و اظهار داشت: عملکرد قدرتمند کمیسیون ماده ۱۰۰ مانع از تخلفات ساختمانی خواهد شد.

در این جلسه علاوه بر نصرتی شهردار رشت، سیده ساحره میرسیدی، محمد تقی دادرس، سیروس شفقی، رحیم شوقی و حمیداله طیارپور به عنوان نمایندگان وزارت کشور، سید مهدی فلاح میری، فریدون حسن پور، عسکر میرزایی مقدم، مرتضی مستشاری راد و مهرداد دارسرایی به عنوان نمایندگان قوه قضاییه، فاطمه شیرزاد، محمد حسن علیپور، حامد عبدالهی، اسماعیل حاجی پور و رضا رسولی به عنوان نمایندگان شورای اسلامی شهر رشت، مجید نوروزی به عنوان معاون شهرسازی و معماری شهرداری رشت و فاطمه مهاجر به عنوان دبیر کمیسیون ماده صد حضور داشتند.

Share