همچنان مشکلات مالی داریم

علی بهارمست: برای امتیاز گرفتن به جم می‌رویم

سرپرست تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: با تمام توان مقابل تیم پارس جنوبی بازی خواهیم کرد و امیدواریم دست خالی شهر جم را ترک نکنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، علی بهارمست درباره دیدار روز پنجشنبه تیم سپیدرود رشت مقابل پارس جنوبی جم در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال،‌ اظهار داشت: تمام بازی‌های لیگ برتر سخت و سنگین است و بازی آسان نداریم.

تیم پارس جنوبی هم نتایج خوبی گرفته و صدرنشین مسابقات است، ما هم سپیدرود هستیم و روند خوبی داریم. به امید خدا در این مسابقه با تمام قوا به زمین خواهیم رفت تا با کسب یک نتیجه خوب، دست خالی از شهر جم برنگردیم.

وی در مورد مصدومان و محرومان تیم سپیدرود برای این دیدار، تصریح کرد: خدا را شکر همه بازیکنان را در این بازی در اختیار داریم. فقط حسین کعبی در دیدار قبلی ما دچار مصدومیت جزیی شده بود که او ‌هم به لطف خدا دو روز است در تمرینات تیم شرکت می‌کند و مشکلی برای بازی ندارد.

سرپرست تیم فوتبال سپیدرود در خصوص مشکلات سفر به شهر جم و کمبود امکاناتی که در این شهر وجود دارد، گفت: در هر صورت چاره‌ای نیست و باید به این شهر سفر کنیم. تیم‌ها تلاش می‌کنند و به لیگ برتر می‌رسند و حق قانونی‌ آنهاست که در شهر خود میزبانی کنند. سایر تیم‌ها هم باید به آن شهر سفر کنند و مشکلی وجود ندارد.

بهارمست در پاسخ به این پرسش که «آیا مشکلات مالی سپیدرود همچنان پا برجاست؟»، خاطرنشان کرد: بله، هنوز این مشکلات وجود دارد. بازیکنان و کادرفنی سپیدرود همچنان با همان غیرت و تعصب همیشگی که دارند، مسابقات را دنبال می‌کنند و امیدوارم این مشکلات هم در آینده برطرف شوند.

Share