بعد از بازگشت از کربلا دیگر در باشگاه حاضر نمی‌شوم

طاهری از پرسپولیسی‌ها خداحافظی کرد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که صبح امروز راهی عتبات عالیات خواهد شد روز گذشته از کارمندان و همکارانش در این باشگاه خداحافظی کرد و عنوان نمود که پس از بازگشت از پیاده‌روی اربعین حسینی دیگر در این باشگاه فعالیت نخواهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، پس از حدس و گمان‌های زیاد در نهایت علی‌اکبر طاهری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصمیم قطعی خود را برای کناره‌گیری از مدیریت این باشگاه اتخاذ کرد و این موضوع را روز گذشته و در جلسه‌ای که با اعضای هیأت مدیره داشت به آنها اعلام نمود. طاهری در این جلسه به اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که دیگر قصد فعالیت در این باشگاه را ندارد و حمیدرضا گرشاسبی دیگر عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس زمام امور را در دست خواهد گرفت تا تکلیف مدیرعامل بعدی باشگاه پرسپولیس از سوی وزیر ورزش و جوانان مشخص شود.

طاهری که قرار است صبح امروز برای حضور در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی راهی کشور عراق شود روز گذشته و در جریان خداحافظی با کارمندان باشگاه پرسپولیس از آنها حلالیت طلبید و عنوان کرد که بعد از بازگشت از عراق دیگر در باشگاه پرسپولیس حاضر نخواهد شد و از کارمندان باشگاه خواست که او را بابت حضور در این باشگاه و اتفاقاتی رخ داده بود حلال کنند.

طاهری همچنین مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان را چند روز قبل در جریان تصمیمش قرار داده بود اما سلطانی‌فر مخالفت ضمنی خود را با این مسئله اعلام کرد اما طاهری به وزیر ورزش گفت که بر سر این تصمیم به قطعیت رسیده و دیگر برای فعالیت به این باشگاه باز نخواهد گشت. همچنین صبح امروز نامه طاهری به دست وزیر ورزش خواهد رسید که در آن این موضوع را به صورت رسمی و کتبی اعلام کرده است.

علی‌اکبر طاهری از خرداد ماه سال ۹۴ به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس را اداره می‌کرد اما با انتخاب هیأت مدیره جدید به عنوان مدیرعامل انتخاب شد. هرچند که در این مدت با چالش‌های فراوانی نظیر احتمال حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا، مشکلات مالی متعدد، پرونده‌های شکایت‌های مربیان و بازیکنان خارجی اسبق پرسپولیس و موارد دیگری دست به گریبان شد که باعث شد دوران مدیریت پرچالشی را در پرسپولیس پشت‌سر بگذارد. این در حالی است که منع به کارگیری بازنشسته‌ها که سازمان بازرسی به صورت جدی خواهان جلوگیری از این اتفاق است هم در رفتن طاهری از پرسپولیس بی‌تاثیر نبوده و نیست. با تصویب استفساریه جدید قانون منع به کارگیری بازنشستگان به نظر می‌رسد طبق دستور ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور، باید بازنشستگان شاغل در ورزش هم به زودی جای خود را به مدیران بعدی بدهند و در اولین اقدام مدیرعامل پرسپولیس از سمت خود کناره‌گیری کرده است.

باید دید در نهایت وزیر ورزش و جوانان چه تصمیمی در خصوص مدیریت باشگاه پرسپولیس اتخاذ خواهد کرد. هرچند که به نظر می‌رسد طاهری با اصراری که برای رفتن از این باشگاه دارد باید دوران حضور او را در این باشگاه پرهوادارپایان یافته تلقی کرد.

Share