مودب پور: در مدیریت واحد شهری همواره مشکل داشته‌ایم

شهردار جدید خمام معارفه شد | ارتباط شهرداری با مردم خمام دو سویه است

رئیس شورای شهر خمام در مراسم معارفه شهردار جدید این شهر گفت: تقاضای من این است که شهردار جدید بنیان اقتصادی شهر را ارتقا داده و نظم را در شهر حاکم کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خوبان، مراسم تودیع و معارفه شهرداران سابق و جدید شهر خمام صبح امروز با حضور مسئولان محلی و شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، سید رضی مودب‌پور رییس شورای شهر خمام با اشاره به سخنان امام(ره) درباره نقش شورا در مدیریت جامعه اظهار داشت: ما آرزو داریم که کشور همواره سرپا باشد و بتواند حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی افزود: انتخاب شهردار در جمهوری اسلامی بصورت غیرمستقیم توسط مردم انتخاب می شود و این مردم هستند که در واقع تعیین می کنند چه کسی مدیریت شهر را بر عهده بگیرد.

رئیس شورای شهر خمام با بیان اینکه ما در مدیریت واحد شهری مشکل داشته ایم گفت: اگر این مشکل حل شود بسیاری از مسائل حل خواهد شد.

مودب‌پور با اشاره به تاریخچه شهرداری خمام ادامه داد: مرحوم حاج جوادی که در سال ۱۳۲۸ اولین شهردار خمام بودند و مدتی قبل درگذشتند.

وی افزود: تاکنون و بعد از آغاز انتخابات شوراها تاکنون ۴ شهردار برای خمام انتخاب شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر خمام با اشاره به سوابق شهردار جدید خمام گفت: آقای فکور مدت‌ها در سیستم شهرداری در سنگر و انزلی فعالیت کرده اند و تجربه کافی در این زمینه دارند.

وی افزود: تقاضای من این است که ایشان بنیان اقتصادی شهر را ارتقا دهند و نظم را در شهر حاکم کرده و با مسئولان و شورا تعامل خوبی داشته باشند.

ارتباط شهرداری با مردم خمام دو سویه است

موسی فکور نیز در مراسم معارفه خود در خمام با بیان اینکه رقابت‌های انتخاباتی به پایان رسیده است اظهار داشت: واژه خدمت واژه مقدسی است و نباید این فرصت خدمت را از دست بدهیم و امروز مردم از ما عمل و خدمت می خواهند.

وی افزود: توطئه دشمن فقط جنگ در فرامرزها نیست بلکه امروز خدمت گذاری به مردم کمتر از جهاد نیست و ما می‌توانیم با این کار توطئه‌های دشمن را خنثی کنیم و آنها را نا امید کرد.

شهردار جدید خمام گفت: اگر دل مردم را نسبت به مسئولان و مدیران نظام راضی کنیم در حقیقت جهاد کرده‌ایم و مقابل دشمن ایستاده‌ایم.

فکور ادامه داد: امروز ما برای حل مشکلات مردم نیاز به نگاه‌های سیاسی نداریم بکله نیاز به صداقت، پشتکار و همراهی داریم.

شهردار جدید خمام اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم برای شهر خمام گامهای موثری را برداریم.

وی افزود: برخی به من می‌گفتند که خمام برای شما کوچک است اما من پاسخ دادم خمام مردمان بزرگی دارد و برای خدمت کردن نیاز به بودن در جای بزرگ و به یدک کشیدن و پست و مقام نیست.

شهردار خمام تأکید کرد: هدف اصلی من خدمت است و در این راه گام بر می‌دارم.

فکور با بیان اینکه خمام بین دو شهر بزرگ انزلی و رشت قرار گرفته و بار ترافیکی زیادی دارد گفت: من از فرماندار محترم می‌خواهم که در اولین سفر وزیر راه ایشان را به خمام بیاورند تا مشکل ترافیکی شهر حل شود.

وی افزود: ارتباط شهرداری با مردم خمام دو سویه است و باید در کنار هم باشیم و به صاحبنظران هم می‌گویم که درب شهرداری به روی همه باز است و از ایده ها و نظرات آنها استفاده خواهیم کرد.

در این مراسم از زحمات علیرضا پورهادی شهردار سابق تقدیر و موسی فکور به عنوان شهردار جدید این شهر معرفی شد.

Share