علیرضا حسنی پیشنهاد کرد

برگزاری شب‌های موسیقی سنتی در پیاده راه فرهنگی رشت

حسنی گفت: باید در جهت برپایی پاتوق دائمی با عنوان شب های موسیقی سنتی رشت با همکاری ادارات مرتبط همانند ارشاد اسلامی برای همشهریان همت نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علیرضا حسنی رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت در جمع اهالی و هنرمندان موسیقی سنتی استان ضمن تقدیر و تشکر از همراهی آنان در اجرای برنامه های فرهنگی این سازمان اظهار داشت: امیدوارم همواره این همکاری ها تداوم یابد.

وی در ادامه ضمن تاکید بر حمایت از حفظ و اشاعه موسیقی سنتی، خاطر نشان ساخت:در نظر است با حمایت از اجرای موسیقی سنتی به صورت یک فعالیت مستمر اتفاقات خوشایندی برای شهروندان انجام پذیرد.برای تحقق راین مهم نقطه نظرات و ایده صاحب نظران و متخصصان موسیقی سنتی می تواند بسیار کمک کننده باشد.

حسنی افزود: ما در حد توان برای هنرمندانی که خالصانه در راه اعتلای فرهنگ شهر زحمت می کشند کوتاهی نخواهیم کرد.

وی تاکید کرد: انتقادات و پیشنهادات هنرمندان از سازمان را خواهیم شنید و در یک تعامل دو سویه سعی در رفع آنها خواهیم کرد.

 رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت با اشاره به استقبال شهروندان از برنامه های فرهنگی خصوصا اجرای موسیقی سنتی در پیاده راه فرهنگی رشت افزود: باید این قبیل برنامه ها به گونه ای تدوین شود تا در مناسبت های مختلف اجرای مناسب برای شهروندان در پیاده راه فرهنگی انجام شود و در جهت برپایی پاتوق دائمی با عنوان شب های موسیقی سنتی رشت با همکاری ادارات مرتبط همانند ارشاد اسلامی برای همشهریان همت نمود.

در ادامه این نشست هنرمندان و اهالی موسیقی سنتی به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

Share