سرمربی سپیدرود مطرح کرد:

سپیدرود بدون کمک هدایتی‌ها صعود نمی‌کرد | با کمک دکتر نوبخت و رهنما روزگار گذراندیم

سرمربی سپیدرود با تشکر از حمایت‌های هدایتی از سپیدرود گفت: بدون حمایت‌های مادی و معنوی ایشان سپیدرود نمی‌توانست به لیگ برتر صعود کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، علی نظرمحمدی با بیان اینکه اگر سپیدرود به لیگ برتر صعود کرد کمک های مادی و معنوی بود که از سوی خیرخواهانی امثال هدایتی به این تیم تزریق شد، گفت: درست در زمانی که سال گذشته بازیکنان ما به دلیل فشار بیش از حد مالی دست از تمرین کشیده بودند، کمک حاج حسین به داد سپیدرود رسید و خوشحالم که همچنان حامی سپیدرود هستند.

وی در ادامه افزود: سپیدرود یکی از دو سه تیم صد در صد خصوصی فوتبال کشور است و اینجا نه پروژه پارس جنوبی داریم و نه فولاد و ذوب آهن و به همین دلیل مردم رشت قدر محبت آدم هایی مثل هدایتی و خلیل زاده را به خوبی می دانند و من بدون شکسته نفسی می گویم بدون کمک آنها ما همچنان یک تیم لیگ یکی بودیم.

سرمربی سپیدرود در ارتباط با منابع مالی تیمش گفت: مدیریت باشگاه در تلاش است تا با جذب اسپانسر و حامی مالی مشکلات مان را کمتر کند و با قاطعیت می گویم که سپیدرود ارزان ترین تیم از نظر قرارداد است و تا امروز با کمک دکتر نوبخت و مدیرکل ورزش و جوانان استان روزگار گذراندیم و ما با همین دلخوشی ها و با همت بازیکنان و پشتوانه عظیم هوادار می توانیم به ثبات برسیم.

نظرمحمدی با درخواست از اعضای شورای شهر و شهردار جدید رشت برای حمایت از تیم ریشه دار شمال، بیان کرد: بسیاری از اعضای شورا با شعار حمایت از سپیدرود و فوتبال رشت رای آوردند و امروز حداقل انتظار مردم بزرگترین شهر شمال این است که به مانند شورای قبلی از سپیدرود حمایت کنند و خوشحالیم که استاندار جدید هم به ورزش علاقه مند است و سابقه ی حمایت از ورزش را در گذشته دارد.

وی با اعلام اینکه کمک به سپیدرود در واقع کمک به حفظ یک میراث با ارزش است، گفت: سپیدرود نیم قرن قدمت دارد و یک میراث فرهنگی و هویتی برای مردم رشت به حساب می آید و نباید فقط به چشم یک تیم فوتبال به آن نگاه کرد و اگر می خواهید صحت گفته هایم را بدانید، فقط کافی است چند دقیقه در بازار و محله های قدیمی رشت قدم بزندید و از پیر و جوان در این مورد سوال کنید.

سرمربی سپیدرود با اشاره به مسابقه تیمش برابر پارس جنوبی اظهار داشت: ما با یک تیم متمول و صدرجدولی مصاف می دهیم و موفقیت آنها غیرقابل پیش بینی نیست، اما سپیدرود می خواهد معادلات صدرجدول را به هم بزند و ما ثابت کردیم که تیم روزهای سخت هستیم.

نظرمحمدی در ارتباط با مصاحبه جنجالی تارتار گفت: در ابتدا باید بگویم که فشاری که در بین هفته چهارم و پنجم به سپیدرود وارد شد و ظرف ۷۲ ساعت مجبور شدیم دو بازی سنگین با پیکان سپاهان انجام دهیم به هیچ تیمی تا امروز وارد نشده و چون برعکس بعضی از دوستان برنامه را در ابتدای فصل مطالعه کرده بودیم به برنامه فدراسیون احترام گذاشتیم.

وی افزود: درباره حرف های تحریک کننده ای که دوست و همکار من در خصوص هواداران به زبان آورده اند باید بگویم که من وارد حاشیه نمی شوم اما امیدوارم مدلی حرف نزنیم که هم بازی رفت را به جنجال بکشیم و هم موجب تحریک هواداران در مسابقه برگشت شویم و از نهاد های نظارتی فدراسیون می خواهم که هماهنگونه که در رشت صدای یک سرفه را گزارش می کنند در جم هم حضوری پر رنگ داشته باشند.

Share