با حضور در آستارا

زوج دوچرخه‌سوار آلمانی: میهمان‌نوازی ایرانی‌ها بی‌نظیر است

زوج دوچرخه سوار و جهانگرد آلمانی می گویند: ایران کشوری زیبا و دوست داشتنی است و میهمان نوازی ایرانی‌ها را در هیچ کشور دیگری تجربه نکرده ایم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، فریدر دوچرخه سوار آلمانی در نوار ساحلی شهرستان آستارا گفت: من و همسرم الیزابت حدود پنج ماه پیش با دوچرخه از آلمان سفر خود را آغاز کردیم و بعد از رکاب زدن در کشورهای اروپایی، گرجستان، ارمنستان و جمهوری آذربایجان به ایران رسیدیم.

وی با اشاره به اینکه سفر ما در ایران حدود یک ماه طول خواهد کشید، افزود: پس از بازدید از نقاط دیدنی و جاذبه های طبیعی و تاریخی ایران، این کشور را با کشتی به مقصد مالزی ترک خواهیم کرد.

این جهانگرد آلمانی هدف از سفر خود و همسرش را آشنایی با مردم، ملیت‌ها و فرهنگ‌های مختلف عنوان و تصریح کرد: این سفر تجربه خوبی برای ماست و نظیر آن را تجربه نکرده ایم و آداب و رسوم، مناظر و مکان‌های تاریخی ایران و استان گیلان زیبا و دوست داشتنی است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان، سومین مرز پرتردد کشور است و سالیانه نزدیک به ۸۰۰ هزار مسافر داخلی و خارجی از مرز آن تردد می کنند.

Share