پیام تبریک رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان:

رویکرد و نگرش فرابخشی دیارمیرزا قابل تحسین است

انتخاب شایسته رسانه وزین و ارزشمند دیارمیرزا بعنوان “رسانه اول، پنجمین دوره جایزه درست نویسی مطبوعات در بخش پایگاه های خبری” مایه مباهات استان گیلان است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرهاد دلق پوش، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در پیامی درخشش دیارمیرزا در پنجمین دوره جایزه درست‌نویسی مطبوعات و کسب رتبه نخست جایزه فرهنگستان را تبریک گفت.

متن پیام در زیر آمده است:

مدیریت محترم پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا

باسلام

درود به همه کسانی که ارزش قلم را پاس می دارند و ندای امید، نشاط و اعتماد در کشور و بالاخص استان گیلان را طنین انداز می‌کنند.

انتخاب شایسته آن رسانه وزین و ارزشمند بعنوان “رسانه اول، پنجمین دوره جایزه درست نویسی مطبوعات در بخش پایگاه‌های خبری” مایه مباهات استان گیلان است.

اینجانب صمیمانه این انتخاب را به جنابعالی و همکاران متعهد آن رسانه که خود را صادقانه وقف اطلاع رسانی دقیق نموده‌اند تبریک و تهنیت عرض نموده و به بهانه این انتخاب، از تلاشهای بی‌بدیل و دلسوزانه کلیه دست اندرکاران سختکوش آن مجموعه تقدیر و تشکر می‌نمایم.

رسانه دیار میرزا همواره با ثبت و ضبط و انتشار اخبار واقعی، سعی در تنویر افکار عموم مردم بویژه سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و فعالان عرصه صنعت، معدن و تجارت نموده است و اهمیت و جایگاه مهم تولید و تجارت را در ارتقاء معیشت و اشتغال آفرینی استان همواره مد نظر قرار داده است و این رویکرد و نگرش فرابخشی قابل تحسین می‌باشد که بحمدا… در اغلب رسانه‌های نظام‌مند و دلسوز استان در حال تسری و تجلی است.

فلذا از پروردگار متعال برای جمیع اصحاب رسانه بویژه رسانه وزین دیار میرزا توفیق و تعالی روزافزون در رسالت خطیر اطلاع رسانی را مسئلت دارم.

فرهاد دلق پوش – رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان

Share