نماینده مردم فومن و شفت در مجلس مطرح کرد:

روسای ادارات نباید پشت بنده پنهان شوند | برخی پس از اتمام دوران نمایندگی سوپرمن می‌شوند

افتخاری با اشاره به اینکه با پشت میز نشستن مشکلی برطرف نمی شود، متذکر شد: دوران مسوولیت مدیران باید دوران خدمت صادقانه باشد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی افتخاری در جلسه شورای اداری فومن با بیان اینکه استکبار ستیزی در خون مردم ایران جای دارد، گفت: مردم ایران در روز ۱۳ آبان مشت محکمی بر دهان استکبار خواهند زد.

وی تصریح کرد: مردم ایران تا وقتی که زیر بیرق ولایت هستند از هیچ تهدیدی نمیترسند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با تاکید براینکه به اولویت های شهرستان باید رسیدگی شود، افزود: دستگاه های اداری برای حل مشکلات مردم دارای برنامه و اشراف اطلاعاتی کافی از وضعیت شهرستان باشند‌.

افتخاری با اشاره به اینکه با پشت میز نشستن مشکلی برطرف نمی شود، متذکر شد: دوران مسوولیت مدیران باید دوران خدمت صادقانه باشد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با یادآوری بر اینکه برخی ها بجای قانون مداری در حال قانون ستیزی و قانون گریزی هستند، گفت: فضای خدمتی نباید فضای سیاست بازی شود.

وی سیاسی بازی را یکی از دلایل عدم توسعه منطقه دانست و اضافه کرد: سیاسی بازی‌ها، عدم توسعه و تخطی از وظایف قانونی به پای مسئولان نوشته خواهد شد.

افتخاری با تاکید براینکه برخی از مسئولان مانند فوتبالیست ها در حال پاسکاری مردم هستند، ادامه داد: مسئولان سرشان فقط به کار خودشان باشد.

حجت الاسلام افتخاری با بیان اینکه فرصت خدمت مثل برق و باد می گذرد، افزود: کلام انبیاء باید آویزه گوش خادمان مردم باشد.

این مسئول با تصریح براینکه فقط آقای پیش بین رییس دفتر بنده است، افزود: برخی ها فکر می‌کنند بنده با فرماندار مشکل دارم و در حال ماهیگیری از این آب گل آلود هستند.

افتخاری با اشاره اینکه فرماندار، مدیر اجرایی شهرستان است، گفت: رییس همه ادارات جناب فرماندار است.

وی با بیان اینکه روسای ادارات نباید پشت بنده پنهان شوند، افزود: با در قهوه‌خانه و دکان بازار نشستن مشکل مردم برطرف نمی شود.

افتخاری با تاکید براینکه بنده در قبال مردم با هیچ شخصی تعارف ندارم، خاطرنشان کرد: نزدیک ترین افرادی که در کنار بنده هستند و بخواهند از وجودم سو استفاده کنند با آنها شدیدا برخورد خواهم کرد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با تصریح براینکه برای توسعه نباید دچار روزمرگی شویم، خاطرنشان کرد: هیچ رییس اداره ای تا الان برای برطرف شدن مشکل پل ورودی فومن پا پیش نگذاشته است.

این‌ مسئول با اشاره به اینکه مردم خادمان حقیقی خود را شناخته و آن ها را تکریم خواهند کرد، متذکرشد: برخی از خبرنگاران مرض خبرسازی دارند و کارشان همین است.

افتخاری با تاکید براینکه چرا تا دیروز کسی به فکر پل روودی فومن نبود، افزود: پس‌ از نماینده شدن ما الان همه کارشناس پل شده اند.

وی با تاکید براینکه ما خواسته های مردم را انجام خواهیم داد، اضافه کرد: طبق نظر کارشناسان پل باید اصلاح شود.

افتخاری با اشاره به اینکه شکل فعلی پل ورودی برای شهرستان مشکل ساز است، گفت: ما برای مردم تلاش می کنیم و کاری با افراد مغرض و سواستفاده گر نداریم.

وی با یادآوری اینکه برخی از کاستی‌ها بخاطر وضعیت اقتصادی کشور بوجود آمده است، ادامه داد: اگر مردم ناراضی باشند هیچکدام ما پشت میزمان نخواهیم بود.

این مسئول خواستار وسیع شدن دید مسئولان به طرح ها شد، ادامه داد: با تلاش می توانیم آوازه فومن را از دبی امارات هم بیشتر کنیم.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برای توسعه باید فکر بزرگ و تدبیر دوراندیشانه داشته باشیم، خاطرنشان کرد: ظرفیت های بکر و بی‌نظیر فومن مورد استفاده قرار نگرفته است.

افتخاری با تاکید براینکه آسیب های ادارات باید کارشناسی شوند، افزود: مسئولان از کارشناسان خبره و متخصص استفاده کنند.

محمدمهدی افتخاری با تصریح براینکه بنده مدافع حقوق ملت در خانه ملت هستم، افزود: برخی از افراد اشتباه های خودشان را فراموش کرده اند.

افتخاری با بیان اینکه مطالبات مردم روستا و شهر باید رسیدگی شود، اضافه کرد: نشست با وزیر و بودن در قهوه خانه برایم افتخار نیست و فقط رضایت مردم برای بنده بالاترین افتخار است.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه مسئولان شهرستان چالش های پیش رو خودشان را به بنده و فرماندار اعلام بکنند، افزود: تصمیم گیرنده اقدامات مسئولان فقط مردم هستند.

این مسئول با بیان اینکه باید قبول بکنیم که مردم از برخی اقدامات بنده و مسئولان راضی نیستند، گفت: مسئولان با مردم خوش اخلاق باشند.

افتخاری با تصریح براینکه برخی ها پس از اتمام دوران نمایندگی سوپرمن می‌شوند، متذکرشد: آنهایی که قبلا مسئولیت داشتند چرا خدمات رسانی نکردند که الان قصد ارائه خدمت دارند.

محمدمهدی افتخاری با اشاره به اینکه دغدغه مسئولان از نشست ها باید فقط حل معضلات مردم باشد، خاطرنشان کرد: پیگیر وضعیت سینمای شهرستان نیز هستیم.

،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،حسن خسته بند،محمود شکری، ولی داداشی, محمدصادق حسنی, محمدمهدی افتخاری, کاظم دلخوش, منوچهر جمالی, اسدالله عباسی

Share