با پیشنهاد رئیس شورا و شهردار رشت

«رشت» به عنوان نائب رئیس کارگروه روابط بین الملل مجمع جهانی شهرهای جاده ابریشم انتخاب شد

با پیشنهاد رئیس شورای اسلامی و شهردار رشت تشکیل کارگروه محیط زیست شهری به ریاست شهر رشت و کارگروه روابط بین الملل به نائب رئیسی رشت به مجمع جهانی شهرهای جاده ابریشم افزوده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، با پیشنهاد رئیس شورای اسلامی و شهردار رشت تشکیل کارگروه محیط زیست شهری به ریاست شهر رشت و کارگروه روابط بین الملل به نائب رئیسی رشت به مجمع جهانی شهرهای جاده ابریشم افزوده شد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت در این خصوص اظهار کرد: در همایش اخیر جاده ابریشم رشت بعنوان محل دبیرخانه محیط زیست شهری انتخاب شد.

سید امیر حسین علوی با اعلام این مطلب اظهار کرد: جاده ابریشم یازده هزار کیلومتر طول دارد و این جاده موجب ارتباط و پیوند بسیاری از شهرها شده است.

وی افزود: به عنوان رئیس شورای رشت در این همایش حضور پیدا کرده و پیشنهاداتی مطرح نمودم.

علوی با اذعان به اینکه در این نشست رشت بعنوان دبیرخانه محیط زیست شهری انتخاب شد گفت: بنده در این همایش پیشنهاد تشکیل کارگروه روابط بین الملل را دادم که مورد موافقت قرار گرفت.

وی افزود: همچنین در این همایش پیشنهاد استقرار دبیرخانه کمیته محیط زیست شهری در رشت به ریاست شهر رشت را مطرح نمودم که این پیشنهاد نیز با موافقت اعضای حاضر مصوب شد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: در کارگروه روابط بین الملل شهر رشت به عنوان نائب رئیس مجمع جهانی شهرهای جاده ابریشم انتخاب شده است.

وی در خاتمه بیان کرد: امیدوارم با حضور رشت در این مجمع و با بهره گیری از ظرفیت موجود در شهرهای جاده ابریشم شاهد توسعه فرهنگی، اقتصادی و… بیشتر در رشت باشیم.

گفتنی است هفتمین همایش مجمع جهانی شهرهای ایرانی جاده ابریشم در تالار اجتماعات موزه اسناد و تاریخ آموزش و پرورش نیشابور برگزار شد و مسعود نصرتی شهردار رشت مسئول این همایش بود.

Share