شهردار رشت خبرداد

راه اندازی ۴ کمیسیون تسهیل گری در انجام امورات شهری

شهردار رشت تصریح کرد: شهرداری در کمیسیون تهاتر برای تسهیل در کارشهروندان از جمله گرفتن پروانه و پایان کار و تسهیل در پرداخت بدهی و اولویت‌بندی حساب‌ها با پیمانکاران به مذاکره می پردازد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر مسعود نصرتی با اعلام راه اندازی ۴ کمیسیون در ساماندهی بهتر امورات شهرداری بر اساس درآمد واقعی بیان داشت: کمیسیون تهاتر به عنوان اولین کمیسیون در زمینه ساماندهی وجوه نقد و غیر نقد مودیان و مطالبات پیمانکاران می باشد که متشکل از مدیران و معاونین شهرداری برای تسهیل در پرداخت مودیان است.

شهردار رشت تصریح کرد: شهرداری در کمیسیون تهاتر برای تسهیل در کارشهروندان از جمله گرفتن پروانه و پایان کار و تسهیل در پرداخت بدهی و اولویت‌بندی حساب‌ها با پیمانکاران به مذاکره می پردازد و این روش برای تسهیل گری و آسان سازی مسیر برای ایجاد فضای مناسب در ارائه خدمات بهینه به شهروندان است.

وی در ادامه افزود: کمیسیون اولویت بندی املاک واقع در شهرداری به عنوان دومین کمیسیون به اولویت بندی تملک املاکی که یا در گذشته در تصرف شهرداری قرار داشته یا املاکی که در مسیر طرحهای شهرداری قرار گرفته اند می پردازد که کدامیک از این املاک مصوب طرح تفضیلی است و باید در الویت تملک شهرداری قرار گیرد.

دکتر نصرتی کمیسیون تخصیص را سومین کمیسیون تسهیل انجام امورات شهرداری عنوان کرد و گفت: این کمیسیون نیز متشکل از مدیران و معاونین شهرداری است که به تخصیص بودجه ها در راستای درآمد شهرداری می پردازد و در این کمیسیون، هزینه‌ها براساس پیش بینی میزان تحقق درآمد شهرداری انجام خواهد شد.

وی افزود: تخصیص در این کمیسیون بر اساس در آمد واقعی شهرداری بوده و در آمدهای پیش بینی شده قابل تحقق در این تصمیم گیری لحاظ می‌شوند. بنابراین بدهی شهرداری بر اساس تحقق واقعی درآمد خواهد بود.

شهردار رشت کمیسیون الویت بندی پروژه های عمرانی را چهارمین کمیسیون انجام امورات شهرداری خواند و اذعان داشت: در کمیسیون اولویت بندی پروژه های عمرانی با توجه به ضرورت  و براساس نیاز شهروندان پروژه‌های عمرانی برنامه ریزی و اولویت‌بندی خواهند شد تا بدین ترتیب با یکپارچگی اجرای پروژه‌ها در مناطق ۵ گانه بهترین خدمات به شهروندان ارائه گردد و از موازی کاری جلوگیری شود.

Share