از سوی دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج در گیلان

راه اندازی موکب فضای مجازی در استقبال از زائرین آذربایجانی در استارا

در این موکب که به همت دفتر سازمان فضای مجازی سراج در آستارا و در جوار امامزادگان ابراهیم و قاسم (علیهما السلام) شهرستان آستارا راه اندازی شده است، خدمات متنوعی در قالب موکب فضای مجازی به زائرین منطقه قفقاز به ویژه زائرین آذربایجانی که از طریق مرز زمینی آستارا وارد کشورمان می شوند، ارائه می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا هم زمان با ورود زوار منطقه قفقاز به ایران جهت حضور در همایش پیاده روی اربعین حسینی، از سوی دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج در گیلان موکب فضای مجازی در شهر آستارا راه اندازی شد.

در موکب فضای مجازی دفتر سراج آستارا که در قالب و همراه با موکب پذیرایی امام رضا (ع) برپا شده است، خدمات مختلفی اعم از عینک های زیارت مجازی حرم امام رضا (علیه السلام)، نرم افزار واقعیت افزوده العبد ویژه حضرت آیت الله بهجت (ره)، دستگاه ها و پایه های شارژر دستگاه های الکترونیک، کیوسک رسانه، استیکر و نرم افزار واقعیت مجازی «خیمه گاه بهشت، اردوگاه جهنم» ، محتوای مجازی در قالب لوح فشرده، کتب دینی به زبان آذری و … به زائرین خارجی ارائه می شود.

ارائه این خدمات از روز ۳ آبان آغاز شده و تا ۲۵ آبان ادامه خواهد داشت.

بنا بر اعلام مقام های متصدی، روزانه نزدیک به ۶۰۰ زائر خارجی از این خدمات استفاده می نمایند و بنا بر پیش بینی ها تا پایان ایام اربعین بیش از ۱۰ هزار نفر زائر غیر ایرانی از این خدمات بهره مند خواهند شد.

Share