تکیه یکی دیگر از معاونین سلطانی‌فر بر کرسی استانداری

رئیس ستاد روحانی در گیلان استاندار می‌شود

«سید احمد حسینی» معاون اسبق سیاسی- امنیتی استانداری گیلان بزودی به عنوان استاندار چهارمحال و بختیاری معرفی خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در ادامه تغییر استانداران کشور و بر اساس اطلاعات رسیده به گیل نگاه «سید احمد حسینی» معاون اسبق سیاسی- امنیتی استانداری گیلان بزودی به عنوان استاندار چهارمحال و بختیاری معرفی خواهد شد.

یک منبع آگاه در این ارتباط گفت: قرار بود تعیین چند تن از استانداران جدید در جلسه روز چهارشنبه هیات دولت بررسی شود که به دلیل طولانی شدن مباحث مطرح شده، به جلسه بعدی هیات دولت موکول شد.

 سید احمد حسینی معاون سیاسی-امنیتی استانداری گیلان در زمان استانداری مسعود سلطانی فر در دولت اصلاحات بود.

حسینی که اصالتا کرمانشاهی است پس از حضور در گیلان همواره در استان حضور داشته و به عنوان یکی از چهره های سیاسی موثر و مورد قبول تمام جریان های اصلاح طلب استان شناخته می شود.

احمد حسینی عضو اسبق سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ایران و رئیس اسبق شورای ائتلاف اصلاح طلبان گیلان است که در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی مرکزی حسن روحانی فعالیت می کرد.

به گزارش دیارمیرزا پیش از این اسدالله درویش امیری، سید مناف هاشمی و سیدعلی آقازاده سه تن از از معاونین سلطانی فر وزیر فعلی ورزش و جوانان در دولت تدبیر و امید استاندار شده اند و در صورت بروز این انتصاب، حسینی چهارمین معاون سلطانی فر خواهد بود که به جایگاه استانداری دست می یابد و این امر جایگاه و نفوذ بالای سلطای فر در دولت را نشان می دهد.

Share