نماینده مردم فومن و شفت در مجلس:

دین فروشی و اخلاق فروشی نباید الگوی سیاسی و رفتاری انسان‌ها باشد

افتخاری با تصریح بر اینکه مسئولان باید در مقابل تهاجم های فرهنگی و ضد اسلامی دشمنان بیدار باشند و نگران میز و صندلی خود نباشند، خاطرنشان کرد: خواب غفلت متولیان دینی باید از بین‌ برود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی افتخاری در مراسم سوگواری شهادت امام رضا(ع) در حوزه علمیه فومن با بیان اینکه محبت اهل بیت(ع) در دل همه مسلمانان نهادینه شده است، گفت: محبت ابراز زبانی و مودت ابراز علاقه در عمل است.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه شیعیان نسبت به اهل بیت(ع) مودت دارند، افزود: مومنان باید در دوستی‌ها و علاقه‌ها دقت داشته باشند.

وی با تصریح بر اینکه مومنان باید دارای قلب‎های خالص از غیر بدی‌ها باشند، متذکر شد: محبت و مودت به پیامبر اسلام (ص) و اهل بیت(ع) موجب کسب توفیق برای مسلمان می‌شود.

افتخاری با یادآوری اینکه همزمانی پایان ماه صفر با شهادت امام رضا(ع) نشانه الهی و نیازمند تفکر است، متذکر شد: امام رضا(ع) امام رئوف‌ شیعیان است.

وی با اشاره به اینکه سرچشمه دین گریزی امروز، با مقدمات از پیش تعیین شده از سوی سکولارها است، خاطرنشان کرد: برخی‌ها با تحریف سخنان بزرگان به دنبال آسیب رسانی به دین و فرهنگ هستند.

نماینده مردم فومن و شفت با بیان اینکه سکولارها با ایجاد شبهه در دین و در دل جوانان وارد شده اند، متذکر شد: سکولارها به دنبال جدایی دین از سیاست هستند.

افتخاری با تاکید بر اینکه در مقابل مامون‌ها باید دین مدارانی مانند ائمه اطهار(ع) قد علم کنند، افزود: دین دوستدار و برنامه کامل زندگی انسان‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه فرزندان پیامبر اسلام(ص) امروز اگر هر جایی که مدفون هستند چراغ‌های بسیاری را پرنور کرده‌اند، گفت: مامون زمان هم اکنون در حال دین ستیزی و فرهنگ ستیزی است.

افتخاری با تصریح بر اینکه مسئولان باید در مقابل تهاجم فرهنگی و ضد اسلامی دشمنان بیدار و نگران میز و صندلی خود نباشند، خاطرنشان کرد: خواب غفلت متولیان دینی باید از بین‌ برود.

این مسئول با اشاره به اینکه تعصب‌های بی مورد موجب جدایی جوانان از دین خواهد شد، اضافه کرد: افراد آگاه جامعه باید رخت مبارزه با دین ستیزان و فرهنگ‌ ستیزان را برتن کنند.

وی با یادآوری اینکه امام حسین(ع) متعلق به همه جهانیان است، گفت: رفتار و گفتار و کردار مومنان باید حسینی باشد.

افتخاری با تاکید براینکه مومنان حقیقی باید دارای نشان الهی و دینی باشند، ادامه داد: خداوند محرم اسرار انسان و انسان‌ها باید محرم اسرار یکدیگر باشند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با بیان اینکه امروزه برخی‌ها از محرمیت اسرار دوستان بویی‌ نبرده اند و درد و دل دوستانشان را با قصد ریختن‌ آبرو افشا می‌کنند، اضافه کرد: دین فروشی و اخلاق فروشی نباید الگوی سیاسی و رفتاری انسان‌ها باشد.

افتخاری با تصریح براینکه دین مداری و ارادت به خداوند باید در ذات انسان حک شده باشد، ادامه داد: صبر در بلاها و گرفتاری‌ها از مهم ترین نشانه‌های مومنان است.

Share