فرزندان میرزا بار دیگر افتخار آفریدند

دیارمیرزا رتبه نخست پایگاه‌های خبری کشور را به دست آورد

همزمان با اختتامیه بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی و دبیر شورای عالی امنیت ملی از دیارمیرزا قدردانی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ‎ همزمان با اختتامیه بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات از برگزیدگان پنجمین دوره جایزه درست‌نویسی با حضور عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، غلامعلی حدادعادل رئیس فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی، دریابان شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی و دکتر حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد قدردانی شد.

در این دوره از جشنواره سی و پنج نفر از اساتید در سه مرحله داوری را انجام دادند و دیارمیرزا توانست بالاترین امتیاز را کسب نماید و از سوی هیات داوران با پشت سر گذاشتن پایگاه‌های خبری شفقنا، ۵۹۸، اقتصادآنلاین، انتخاب، افکار نیوز، تابناک، عقیق هیات، تین نیوز، جماران و…به عنوان رسانه اول پنجمین دوره جایزه درست‌نویسی مطبوعات در بخش پایگاه‌های خبری انتخاب شود.

 دیارمیرزا پیش از این توانسته بود با کسب ۶۴.۶ امتیاز به عنوان بیست و یکمین پایگاه خبری برتر کشور معرفی شود و همچنین برای دومین سال پیاپی برترین رسانه شمال کشور لقب گیرد.

گفتنی است فرهنگستان زبان و ادب فارسی و معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با هدف کمک به ارتقای جایگاه زبان فارسی، هر سال جایزه‌ای به نشریات مکتوب و الکترونیکی منتخب اهدا می‌کنند. رئیس فرهنگستان، معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سه عضو شورای فرهنگستان، نماینده معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر گروه زبان و ادبیات فارسی فرهنگستان اعضای شورای سیاست‌گذاری جشنواره درست‌نویسی هستند.

 

Share