پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی گیلان به دیارمیرزا:

دیارمیرزا در برهه‌های حساس، شایستگی خود را بارها به اثبات رسانده است

دیارمیرزا با بهره مندی از نیروهای نخبه و جوان و کارآزموده خود در برهه‌های حساس و اثرگذار استان گیلان با پوشش سریع و لحظه به لحظه اخبار ضمن رعایت دقت و اصول خبری شایستگی خود را بارها به اثبات رسانده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی خاوری، مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس شورای حمل و نقل استان گیلان با صدور پیامی کسب جایزه نخست دیارمیرزا در پنجمین جشنواره درست‌نویسی مطبوعات(جایزه فرهنگستان) را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

مدیر مسئول محترم پایگاه خبری دیارمیرزا

سلام علیکم

رسانه‌ها با تحمل مشقت‌ها و بعضاً بی مهری‌ها، در راستای اطلاع رسانی به عامه مردم از هیچ زحمتی دریغ نورزیده و همیشه زمینه‌های ارتباط دو سویه بین مردم و مسئولین را فراهم می‌نمایند.

 دیارمیرزا نیز با بهره‌مندی از نیروهای نخبه و جوان و کارآزموده خود در برهه‌های حساس و اثرگذار استان گیلان با پوشش سریع و لحظه به لحظه اخبار ضمن رعایت دقت و اصول خبری شایستگی خود را بارها به اثبات رسانده است.

از این رو انتخاب شایسته و به جای پایگاه خبری دیار میرزا و همکارانشان در این مجموعه خبری را به عنوان رتبه نخست پایگاه‌های خبری کشور در پنجمین دوره جایزه درست‌نویسی همزمان با اختتامیه بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات را تبریک عرض نموده و برای یکایک شما عزیزان از درگاه باری تعالی توفیق خدمتگزاری در عرصه اطلاع رسانی صحیح و صادقانه را دارم.

از ایزد منان برای شما و همه‌ی تلاشگران این عرصه توفیق روزافزون تمنا دارم؛ امید آنکه در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) با بهره گیری از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری موفق و موید باشید.

علی خاوری
مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس شورای حمل و نقل استان گیلان

Share