پیام تبریک مدیرکل میراث فرهنگی گیلان به دیارمیرزا

دیارمیرزا بازویی توانمند برای توسعه همه جانبه استان است

امروزه رسانه‌های مکتوب و مجازی یکی از مهم ترین نهادهای اجتماعی محسوب می‌شوند که در حوزه انتقال میراث فرهنگی، اجتماعی و ترویج ارزش‌های ناب اسلامی در جامعه گام‌های موثری بر می‌دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رضا علیزاده مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان، با صدور پیامی کسب جایزه نخست دیارمیرزا در پنجمین جشنواره درست‌نویسی مطبوعات (جایزه فرهنگستان) را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

باسمه تعالی

مدیر مسئول محترم پایگاه خبری و تحلیلی دیارمیرزا

با سلام و احترام،

امروزه رسانه‌های مکتوب و مجازی یکی از مهم‌ترین نهادهای اجتماعی محسوب می‌شوند که در حوزه انتقال میراث فرهنگی، اجتماعی و ترویج ارزش‌های ناب اسلامی در جامعه گام‌های موثری بر می‌دارند. در دوره کنونی که عصر اطلاعات و تکنولوژی‌های نوین ارتباطی نام گرفته، رسانه‌ها با کارکردهای خود و با به کارگیری شیوه‌های جدید اطلاع رسانی، سعی در حفظ الگوهای اجتماعی و پاسداشت آرمان‌ها و ارزش های ناب و گسترش گفتمان انقلای اسلامی دارند.

فعالان پایگاه خبری دیارمیرزا تاکنون این نقش را به خوبی شناخته و توانسته‌اند بازویی توانمند برای دستگاه‌های اجرایی گیلان در امر توسعه همه جانبه استان باشند و با انعکاس دستاوردهای دولت به تنویز افکار عمومی و تزریق روحیه امید و خودباوری کمک شایانی نمایند. اینجانب موفقیت اخیر و کسب جایزه نخست آن رسانه وزین در پنجمین جایزه درست نویسی مطبوعات (جایزه فرهنگستان) را تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون فعلالان آن را از خداوند قادر و متعال خواهانم.

رضا علیزاده

مدیرکل سازمان میراث فرهنگی استان گیلان

Share