فرمانده سپاه قدس گیلان:

دشمن با کوچک‌ترین حرکت موجبات شکست سنگین خود را رقم می‌زند‌

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: به برکت خون شهدا دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بر علیه کشورمان انجام دهند زیرا ایران در حوزه دفاعی به‌حدی توانمند است که دشمن با کوچکترین حرکت موجبات شکست سنگین خود را رقم می‌زند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، سردار محمد عبدالله‌پور در مراسم یادواره شهدای منطقه قلعه رودخان شهرستان فومن ضمن تسلیت شهادت امام رضا (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: تمامی افلاک و خاکیان از شناخت کامل مقام شهید عاجزند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه شهید چون به خدا پیوسته‌اند همچون مغناطیس قوی همه را به‌سوی خود جذب می‌کنند گفت: ما در طول هشت سال دفاع مقدس معجزه‌های زیادی را از شهدا دیده‌ایم و تمامی دستاوردهای انقلاب اسلامی حاصل ایثارگری و رشادت‌های آن‌ها است.

وی خون شهدا را حلال بسیاری از مشکلات کشور دانست و افزود: مردم بسیاری از کشورهای کوچک دنیا با تأسی از ایثارگری و فداکاری شهدای انقلاب اسلامی ایران در مقابل ظلم ایستاده‌اند و تنها کسانی می‌توانند این قضایا را درک کنند که جایگاه شهدا و شهادت در راه خدا را درک کرده و خداشناس باشند.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه کسی قادر به درک جایگاه و مقام شهید نیست تصریح کرد: تمامی سعی و تلاش ما بعد از شهدا این است که این انقلاب و پرچم و حکومت اسلامی را به‌دست امام زمان (عج)  برسانیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اعلام اینکه هر یک از ما با پیروی و تبعیت از شهدا باید به ولایتمداری دست پیدا کنیم اظهار داشت: امروز باید ببینیم ولی‌فقیه چه انتظاری از ما دارد تا با اتحاد و همدلی برای پیشرفت کشور تلاش کرده و با دشمن مبارزه کنیم.

وی با اشاره به اینکه تقریباً اکنون اکثر شهرهای عراق از وجود داعش پاک شده است اعلام کرد: با تأسی رزمندگانمان از شهدا و به برکت خون شهدا داعش شکست خورده و امروزه دیگر احدی جرأت حمله نظامی به خاک مقدس اسلام و ایران را ندارد.

سردار عبدالله‌پور با تاکید بر اینکه امروز شهدا از ما می‌خواهند که دشمن‌شناس باشیم ابراز داشت: همین زلزله اخیر کرمانشاه سبب شده که خیلی از افراد در کشور به جان هم افتاده‌اند که این عمل خواسته دشمنان بر علیه ما را جامه عمل پوشانده است و باعث خشنودی آن‌ها شده است.

وی با بیان اینکه یک سری از افراد همجنس باز و ظالم در جهان برای برخی از کشورها در حال تصمیم‌گیری هستند خاطرنشان کرد: در اینجا باید به دشمنان و استکبار بگوییم به برکت خون شهدا دشمنان هیچ غلطی بر علیه کشور ما نمی‌توانند انجام دهند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه ایران در حوزه دفاعی به حدی توانمند شده است که دشمن با کوچکترین حرکت موجبات شکست سنگین خود را رقم می زند افزود: هر کسی از شهدا پیروی کند عاقبت به خیر می‌شود و اگر به غیر این عمل کند هیچ موفقیتی نخواهد داشت.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه ملت ایران همواره باید قدردان خون شهیدان باشد گفت: فرهنگ شهیدپروری انقلاب را بیمه کرده و سبب اثرگذاری در جهان شده و نباید فراموش کنیم که امنیت و آرامش کشورمان از برکت خون شهدا به‌وجود آمده است.

Share