فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش در رودسر:

در خصوص امنیتی هیچ‌گونه مماشات سیاسی نداریم | سپاه قلب کشور است

فرمانده پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) با اشاره به اینکه دشمن با مسایل هسته‌ای و دفاعی ما مشکل ندارد گفت: دشمن تلاش می کند تا محرم و صفر و بصیرت عاشورایی را از ملت ایران بگیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، امیر فرزاد اسماعیلی در مراسم یادواره شهدای والامقام منطقه چافجیر رودسر اظهار کرد: محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه‌داشته و دشمن همه تلاش خود را بکار گرفته تا آن را از مردم ما بگیرد.

وی با اشاره به حصر سوسنگرد و آزادسازی آن توسط رزمندگان ایران افزود: در زمان حصر سوسنگرد بنی صدر خیانت‌کار، صدا و حنجره دشمن بود و به عنوان فرمانده کل قوای آن زمان اجازه حرکت نیروهای مسلح برای کمک و دفاع از سوسنگرد را نمی‌داد.

فرمانده پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) با اشاره به فراخوان امام (ره) از ۱۰ نفر از افسران نظامی و از جمله شهید عیسی پور برای اعزام به سوسنگرد گفت: حضرت امام (ره) فرمودند که سوسنگرد باید آزاد شود و بنابراین رزمندگان با پشتیبانی از ولایت تا آخرین قطره خون خود برای دفاع از کشور جنگیدند و به شهادت رسیدند و جسد شهید عیسی پور پس از ۳ روز بر روی کرخه ماند و به عقب برگشت.

وی تصریح کرد: شهدا بهترین چیز خود که همان جان عزیزشان بود را در طبق اخلاص گذاشتند و به شهادت رسیدند و ماندگار شدند و هیچ‌گاه خون شهید بی‌ثمر روی زمین نخواهد ماند.

اسماعیلی با اشاره به آیات قرآنی که شهدا زنده اند و نظاره‌گر ما هستند بیان کرد: شهدا نظاره‌گر رفتار، گفتار و حقیقت قلبی و بصیرت ما هستند که چگونه بصیرتمان را عمق ببخشیم بصیرتی  که امروز مهم است زبان مشترک همه شیعیان در دنیاست.

فرمانده پدافند هوایی خاتم‌الانبیا زبان مشترک همه شیعیان دنیا را زبان اشک تاسوعا و عاشورا دانست و گفت: دشمن با مسایل برجام و دفاعی و هسته‌ای ما مشکل ندارد آنچه برای دشمن مهم است مسایل بصیرت عاشورایی است و ما می‌ایستیم و ایستادگی در مقابل دشمن وظیفه ذاتی ماست.

وی افزود: طراحی اسلام جدید و آمریکایی و مسلمان کشی هیچ رنگ خدایی ندارد چون همه پیامبران مدافع مظلوم و دشمن ظالم بودند.

اسماعیلی زبان مشترک همه شهدا و مسلمانان را زبان عاشورایی خواند و تصریح کرد: شهدایی مانند شهید عشوری که زمان انقلاب و جنگ را ندیدند چگونه از مرزها و حرم دین ما حراست می‌کنند و جان عزیزشان را فدا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه شهدا با بصیرت از ولایت پشتیبانی کرده و به شهادت رسیدند، بیان کرد: جوانان ما ظرفیت و پتانسیل کشور هستند باید آن‌ها را حفظ کرد در حالی که جوانان ما در خصوص اشتغال و کار مشکل‌دارند که باید دولت به این مساله توجه کند.

فرمانده پدافند هوایی خاتم‌الانبیا با تاکید براینکه ما محکم پشت ولایت هستیم، بیان داشت: مردم سرجایشان مطالبه گر هستند و بجایش هم بسیجی وار گوش‌به‌فرمان رهبر هستند و نمونه بارز آن حمایت و کمک‌های مردم به زلزله‌زدگان غرب کشور است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه آمریکا هر جا پا گذاشته خونریزی کرده است، گفت: هر کدام از هم‌پیمانان آمریکا روزگاری خوش‌تر از صدام نخواهند داشت و هر وقت سود و منفعتی برای آمریکا نداشته باشند فوراً دشمنی با آن را آغاز می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ایران در عرصه علمی در پایه اول جهان قرار دارد، افزود: دانشمندان هیچ کشوری مانند دانشمندان ایرانی در فضای تحریم و تهدید کار و تحقیق نمی‌کنند بنابراین در هر رتبه‌بندی ما را قرار دهند با شرایط فعلی ما در رتبه اول قرار دهیم.

فرمانده پدافند هوایی خاتم‌الانبیا با اشاره به اینکه در عرصه‌های دفاعی و نظامی سپاه و ارتش ما چشم دشمن را نظاره گرفته و خواب را بر آن‌ها حرام کرده اند، تصریح کرد: اگر دشمن قصد نفوذ به کشور ما را داشته باشد شجاعانه مقابل آن‌ها می‌ایستیم و سرشان را روی سینه شان می‌گذاریم.

اسماعیلی با اشاره به اینکه از عمر پدافند نیروی هوایی حدود ۹ سال می گذرد در این مدت توانسته امنیت خوبی در فضای هوایی کشور ایجاد کند، بیان کرد: اگر آمریکا و استکبار بخواهد در فضای هوایی ما نفوذ و آن را ناامن کند با کمک تکنولوژی که ما در پدافند هوایی داریم کاری می‌کنیم تا آرزوی خود را به گور ببرند و تیری در قلب آن‌ها خواهد بود.

فرمانده پدافند هوایی با اشاره به تحریم آمریکا در خصوص سپاه ایران گفت: سپاه قلب ماست و سپاه و ارتش لشکر الهی و بازوی ولایت هستند و ارتش و سپاه دست به دست هم می‌دهند و هرجایی عملیات کنند مانند بیت المقدس و والفجر ۸ جز پیروزی برای کشور و فضاحت برای دشمن نداشته است.

وی افزود: اگر دشمن بخواهد در کشور نفوذ کند همه مردم در قالب بسیج به کمک سپاه و ارتش خواهند آمد و از کشور دفاع خواهند کرد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۴ هزار هواپیما از فراز جمهوری اسلامی عبور می‌کنند تصریح کرد: از این تعداد ۲ هزار هواپیمای ترانزیتی است که عبور می‌کند.

وی بابیان اینکه در خصوص امنیتی ما هیچ مماشات سیاسی نداریم و از کسی دستور نمی‌گیریم گفت: اجازه عبور پهبادهای دشمن از منطقه هسته‌ای در نطنز را نمی‌دهیم.

فرمانده پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) با اشاره به اینکه بیش از هزار و ۶۰۰ تا ۷۰۰ هواپیمای فرا منطقه‌ای بیرون از مرزهای ما در حال پرواز هستند، افزود: اگر این هواپیماها پای شان را به فضای مرزی ما بگذارند آن‌ها را نابود می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران در خصوص حقوق بشر بزرگ‌ترین حامیان مردم مظلوم هستند، تصریح کرد: در سال ۹۵ بیش از ۶۰ میلیون مسافر هوایی از آسمان کشور ما عبور کردند.

Share