عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

خدمات بیمه سلامت تنها در برخی از بیمارستان‌ها محدود شده است

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه بیمه سلامت حذف نشده گفت: بیماران تحت پوشش بیمه سلامت برای دریافت خدمات پزشکی به بیمارستان‌های دولتی مراجعه کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، منوچهر جمالی با اشاره به ناتوانی مالی دولت در هزینه‌های کشور نظیر بیمه سلامت اظهار کرد: نمی‌توان بیمارستان‌ها را به دلیل اینکه دولت نمی‌تواند هزینه‌های درمان را بپردازد تعطیل کرد.

وی بابیان اینکه بیمه سلامت حذف نمی‌شود و بیماران با در دست داشتن دفترچه بیمه سلامت به مراکز درمانی می‌توانند خدمات دریافت کنند، افزود: خدمات بیمه سلامت تنها در برخی از بیمارستان‌ها محدودشده و بیماران می‌توانند برای درمان بیمارها و گرفتن سایر خدمات پزشکی به بیمارستان‌های دولتی مراجعه کنند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: چندین میلیون فقره دفترچه درمانی برای مردم صادرشده و این دفترچه‌ها برای کسانی هست که توان پرداخت هزینه‌های سنگین را ندارند و می‌توانند برای درمان از دفترچه‌های مذکور استفاده کنند.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بیمه سلامت بر هزینه در بیمارستان‌های دولتی تاکید دارد، خاطرنشان کرد: بیمه سلامت تاکید دارد کسانی که تمکن مالی ندارند و اکنون تحت پوشش بیمه سلامت هستند به بیمارستان‌های دولتی رجوع کنند.

جمالی افزود: نباید بیماران برای دریافت خدمات پزشکی محدود و جراحی‌های که مراکز درمانی دولتی ارائه می‌کنند در بیمارستان‌های دولتی رجوع کنند و برای بیمه‌ها هزینه بتراشند.

Share