رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان

خبرنگاران گیلانی زیبایی مراسم اربعین را به نمایش بکشند

رئیس بسیج رسانه گیلان از اعزام خبرنگاران به مراسم اربعین امسال خبر داد و گفت: از همه خبرنگاران می‌خواهیم که زیبایی مراسم اربعین را به نمایش بکشند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محسن جعفری عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پوشش برنامه های فرهنگی سال گذشته در مراسم اربعین حسینی گفت: رسانه ها فارغ از هر گونه جناح بندی سیاسی رسالت اطلاع رسانی دقیق و شفاف خود را به درستی انجام دادند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیا اینکه استان گیلان ظرفیت خوبی در حوزه رسانه دارد، یادآور شد: گیلان به دلیل بارندگی‌ها و شرایط برفی در بحران‌ها انعکاس خبری خوبی نداشت لذا در برف سال گذشته انعکاس خوبی از سوی رسانه ها صورت گرفت و هنگام وقوع بحران همه پای کار هستند.

جعفری از تقدیر خبرنگاران بابت انعکاس اخبار در بحران سال گذشته خبرداد گفت: از ۵ رسانه که پوشش مناسبی دادند تقدیر خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه انتظار داریم مسئولین قدر زحمات اصحاب رسانه را بدانند‌، افزود: خبرنگاران گیلانی با عشق قلم می‌زنند و شرافت خبرنگاری را رعایت می‌کنند.

رئیس بسیج رسانه گیلان از اعزام خبرنگاران به مراسم اربعین امسال خبر داد و گفت: این حرکت برای نخستین بار است که انجام میشود و از همه خبرنگاران می‌خواهیم که زیبایی مراسم اربعین را به نمایش بکشند.

وی افزود: همانطور که حضرت زینب (س) گفت از عاشورا جز زیبایی ندیدم ما هم وظیفه داریم تا این حرکت و این نگاه را ادامه دهیم.

جعفری در پایان اظهار کرد: از رسانه هایی که اربعین امسال را پوشش مناسبی دهند تجیلیل و قدردانی خواهد شد.

Share