نائب رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت:

حضور مجدد خودرو در پیاده‌راه بازگشت به عقب است

رضا رسولی گفت: متاسفانه به علت عدم دقت مدیر مطالعات حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت از داشتن انبوه بر در رشت طی ده سال آینده محروم شدیم و باید با وی برخورد شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نائب رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت گفت: مباحثی که در جلسه امروز مطرح شد بسیار کلیدی و مهم هستند و باید با در نظر گرفتن تمامی جوانب آن را مورد بررسی قرار دهیم.

رضا رسولی افزود: متاسفانه به علت عدم دقت مدیر مطالعات حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت از داشتن انبوه بر در رشت طی ده سال آینده محروم شدیم و باید با وی برخورد شود.

وی بیان کرد: بحث حمل و نقل ریلی یک مبحث پدافندی است و بعلت از دست دادن مبحث تراموا واقعا ناراحت و عصبی هستم و تقاضا دارم تسلیم این طرح نشویم و برای دفاع حقوق شهر تلاش کنیم.

نائب رئیس کمیسیون ترافیک شورای رشت با اشاره به اینکه باید سریعا خطوط ویژه در کریدورهای مصوب رشت اجرایی شود، گفت: مردم رشت مظلوم هستند و ما نباید موکول شدن تراموا به ده سال آینده را بپذیریم.

رسولی پرسنل پلیس راهور را طلایه داران کنترل ترافیک رشت دانست و گفت: با تحویل دادن مرکز کنترل ترافیک به هر نهادی کاملا مخالفم چون تمام هزینه‌های راه اندازی این مرکز از بیت المال و جیب مردم تامین شده است.

وی افزود: بنده معتقدم که نداشتن مرکزکنترل ترافیک بهتر از سپردن مالکیت آن به یک نهاد خصوصی می‌باشد.

نائب رئیس کمیسیون ترافیک شورای رشت بیان کرد: قطعا پیاده راه رشت نیازمند ارزیابی است و شهر محل تعاملات اجتماعی است و نا همگونی اجتماعی بزرگترین مشکل فعلی رشت می باشد.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد زیر ساختها در رشت تصریح کرد: باید اختلالاتی که با سوء مدیریت و عدم اجرای طرح های ترافیکی در رشت ایجاد شده است را برطرف و نباید همه مشکلات ترافیکی و… را به پیاده راه نسبت دهیم.

رسولی در خاتمه گفت: اگر مجددا در پیاده راه شاهد حضور و تردد خودروها باشیم در واقع به عقب بازگشته‌ایم و بنده معتقدم بجای اینکار باید روی ساماندهی مشاغل تمرکز کنیم.

Share