عضو هیئت رئیسه شورا مطرح کرد

حضور اعضای شورا در محلات رشت | مشاورین توانمند شورا حفظ شوند

محمدحسن علیپور با بیان اینکه اعضای شورا به منظور بررسی و رفع مشکلات مردم باید در تمامی محلات رشت حضور مستمر و مداوم داشته باشند؛ گفت: ا رای اعتماد مردم به منتخبین شورای پنجم رشت وظیفه ای سنگین به ما محول شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت گفت: اعضای شورا به منظور بررسی و رفع مشکلات مردم باید در تمامی محلات رشت حضور مستمر و مداوم داشته باشند.

محمدحسن علیپور افزود: با رای اعتماد مردم به منتخبین شورای پنجم رشت وظیفه ای سنگین به ما محول شد و در این راستا باید برای احقاق حقوق شهروندی تلاش کنیم.

وی با اذعان به اینکه رفع مشکلات شهر رشت نیازمند اقدامات جهادی است تصریح کرد: متاسفانه مشکلات متعددی در بخش های مختلف وجود دارد و حفظ اتحاد و همدلی ما بین اعضای شورا کلید واژه رفع مشکلات است.

علیپور در خصوص فعالیت مشاورین شورای رشت بیان کرد: تعدادی از مشاورین شورا فعال و توانمند هستند و با حضور آنان در برخی از واحدها شاهد تحولات بسیار خوبی هستیم.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت در خاتمه گفت: بنده معتقدم مشاورین توانمند شورا باید حفظ شوند و افرادی که با عنوان مشاور تا کنون حضوری در شورا نداشته و عملا اقدام موثری از سوی آنان دیده نمی شود باید تعیین تکلیف شوند.

Share