با توجه به آغاز سری جدید «خندوانه» پس از ماه صفر

جناب خان در یک قدمی خندوانه | مشکلات تا حد بسیاری حل شده است

با توجه به آغاز سری جدید برنامه «خندوانه» پس از ماه صفر سازندگان این برنامه برای حضور دوباره جناب‌خان در برنامه وارد مذاکره با صاحب این عروسک شده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، طی روزهای اخیر طرفین (سعید سالارزهی و سیدعلی احمدی) جلسات متعددی با هم برگزار کرده‌اند و تا به حال درباره مسائل مالی به توافق نزدیک شده‌اند. مشکلات تا حد بسیاری حل شده و هر دو طرف امیدوارند بتوانند باز هم جناب خان در این برنامه حضور داشته باشد.

سال ۹۴ و در فصل دوم برنامه «خندوانه» به طراحی و اجرای رامبد جوان و تهیه کنندگی جواد فرحانی، عروسکی بنفش رنگ با نام جناب خان با صداپیشگی محمد بحرانی که از مجموعه نمایش خانگی «کوچه مروارید» آمده بود به یکی از کاراکترهای اصلی این برنامه تبدیل شد و هواداران زیادی به دست آورد.

این روند ادامه داشت تا اینکه صاحب اصلی این عروسک از حضور جناب خان در برنامه امتناع ورزید و متاسفانه باعث شد تا این عروسک در فصل چهار خندوانه حضور نداشته باشد، تلاش و دلسوزی مدیران رسانه ملی هم برای بازگرداندن این عروسک به جایی نرسید و حتی برخی چهره ها هم وساطت کردند که باز هم جواب نداد.

Share