مدیرکل تامین اجتماعی گیلان:

توسعه خدمات غیرحضوری، رویکرد تامین اجتماعی است

مدیرکل تامین اجتماعی استان با اشاره به اعلام نتایج ارزیابی های استانداری گیلان ازفعالیت های دستگاههای اجرایی درحوزه های عفاف و حجاب و صیانت از حقوق شهروندی، از برداشتن گامهای بلند از سوی تامین اجتماعی در این راستا خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی استان با اشاره به اعلام نتایج ارزیابی های استانداری گیلان از فعالیت های دستگاههای اجرایی در حوزه های عفاف و حجاب و صیانت از حقوق شهروندی، از برداشتن گام های بلند از سوی تامین اجتماعی در این راستا خبر داد.

وی با بیان اینکه در سال های اخیر یکی از رویکردهای اساسی سازمان تامین اجتماعی توسعه خدمات غیرحضوری و بسترسازی به منظور رضایتمندی بیشتر و اشاعه دامنه تعهدات به شهرها و بخشهای مختلف بوده است مواردی همچون ایجاد شعب جدید حهت رفاه بیشتر مخاطبان، ترویج بهره گیری از خدمات بصورت الکترونیکی و گسترش آن در اشکالی از قبیل ابلاغ الکنرونیک بازرسی الکترونیک  نوبت دهی الکترونیکی درحوزه درمان، ایجاد شعبه ویژه در شهر صنعتی رشت با استفاده از این امکان درفضای وب، در کنار تقویت تعاملات با تشکل های کارگری، مجامع کارفرمایی و کانون های بازنشستگی در قالب نشست های دوره ای و اشاعه فرهنگ بیمه ای و افزایش راه‌های ارتباطی با مخاطبین ازطریق کانال تلگرامی، سامانه پیام کوتاه و … را از اقدامات شاخص بمنظور افزایش آگاهی بخشی و خدمات در جامعه برشمرد.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان همچنین اظهار داشت: برگزاری نشست های آموزشی برای کارفرمایان و اطلاع رسانی گسترده از قوانین و تعهدات جهت آشنایی شهروندان از دیگر برنامه های تقویت شده این مجموعه در سالهای گذشته بوده است.

حق پرست افزود: به حول و قوه الهی و براساس ارزیابی های صورت گرفته از سوی استانداری گیلان، تامین اجتماعی استان در سال ٩۵ با ١۴ پله صعود در فعالیت های مرتبط با صیانت از حقوق شهروندی با اخذ امتیاز ٩٨ در جایگاه سوم در بین دستگاههای اجرایی قرار گرفت.

وی همچنین با تبیین پیشرفت های محسوس در اقدامات انجام شده در بخش حجاب و عفاف از کسب رتبه ششم با اخذ امتیاز ٩۴ در این بخش خبر داده و اذعان داشت در این حوزه نیز نسبت به سال گذشته از ١۶ رتبه ارتقاء برخوردار بوده ایم.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه مشتری مداری، پاسخگویی، سرآمدی و پویایی از ارکان تعریف شده در چشم انداز این سازمان می‌باشد ابراز امیدواری نمود تا بتوانند به همت همکاران پرتلاش مجموعه، ضمن حفظ این جایگاه درتقویت مبانی اصولی آن بیش از پیش موفق بوده و امانتداری شایسته برای صیانت از حقوق شرکای اجتماعی باشند.

Share