دست‌نشان در کنفرانس خبری پیش بازی با استقلال خوزستان مطرح کرد:

تماشاگران به اندازه نام ملوان در ورزشگاه حاضر شوند | بازی فردا برای هر دو تیم دشوار است

دست‌نشان با اشاره به اینکه تماشاگران ملوان باید به اندازه نام ملوان در ورزشگاه حاضر شوند اظهار داشت: نیمی از نیروی خود را به‌علت عدم حضور تماشاگران در بازی‌های ملوان نداریم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نادر دست نشان عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار ملوان بندر انزلی مقابل استقلال خوزستان که در سالن نشست خبری ورزشگاه تختی انزلی برگزار شد در خصوص بازی اظهار داشت: بازی‌های جام حذفی از جذابیت خاصی برخوردار است.

سرمربی تیم ملوان بندر انزلی با اشاره اینکه در جام حذفی باید در مقابل یک تیم لیگ برتری قرار بگیریم گفت: عبدالله ویسی به‌عنوان سرمربی تیم استقلال خوزستان یک مربی جوان و صاحب سبک است.

دست‌نشان با اشاره به اینکه به‌دنبال ارائه یک بازی خوب در ورزشگاه تختی انزلی هستیم اظهار کرد: سبک بازی دو تیم نوید یک بازی خوب و دشوار برای هر دو تیم را می‌دهد.

سرمربی تیم ملوان بندر انزلی با بیان اینکه این بازی تقابل سبک بازی جنوب در برابر قدرت بازیکنان شمالی است خاطرنشان کرد: باید با توجه به شرایط تیم ملوان در مسابقات حاضر شویم.

دست‌نشان با اشاره به اینکه تماشاگران ملوان باید به اندازه نام ملوان در ورزشگاه حاضر شوند اظهار داشت: نیمی از نیروی خود را به‌علت عدم حضور تماشاگران در بازی‌های ملوان نداریم.

سرمربی ملوان بندر انزلی با بیان اینکه ملوان تیمی وابسته به مردم است گفت: با پر نشدن ورزشگاه هنوز احساس حضور در تیم ملوان به‌عنوان سرمربی را ندارم که این مورد کار ما را دشوار می‌کند.

دست‌نشان با اشاره به اینکه مردم انزلی عاشق ملوان هستند و انتظار بازی قابل قبولی را از تیم ملوان دارند افزود: شرایط و سبک بازی در لیگ باعث می‌شود تا در بعضی از بازی‌ها زیبا بازی نکنیم و این دست ما نیست چون یک تیم همیشه نمی تواند زیبا بازی کند و زیبا بازی کردن به تیم مقابل و استراتژی آن هم ربط دارد.

سرمربی ملوان بندر انزلی با بیان اینکه در هیچ بازی تمام بازیکنان خود را در اختیار نداشتیم، اظهار داشت: ما از هواداران انتظار داریم که از ما و این بازیکنان حمایت کنند چون این تیم یک تیم جدید است؛ شک نداشته باشید که ما به نقاط ضعف خود واقفیم و در کوتاهترین زمان آنها را ترمیم میکنیم.

دست‌نشان با اشاره به اینکه خیلی از افراد نتوانستند شرایط ملوان را تحمل کنند عنوان کرد: بازیکنان ملوان به اندازه کافی نتوانسته‌اند تجربه کسب کنند، ما رفته رفته هماهنگ تر می شویم و شک نکنید که با همدلی همه ارکان می توانیم به بالای جدول برسیم.

وی با بیان اینکه در هنگام ورود من به این تیم چندین بازیکن خوب این تیم رفته بودند گفت: ملوان دچار تغییرات اساسی شده است و برای رسیدن به موفقیت‌های بزرگ باید تلاش بیشتری را انجام داد. ما از هفته اول بدشانسی آوردیم و هیچگاه تمام نفرات خود را کامل در اختیار نداشتیم.

دست نشان با اشاره به اینکه پوریا غلامی یکی از ستاره‌های تیم ملوان است اظهار داشت: این بازیکن بعد از شش هفته و برای هشت دقیقه توانست با تیم ملوان تمرین گروهی انجام بدهد.

سرمربی تیم ملوان بندر انزلی با بیان اینکه در بازی ملوان مقابل نفت مسجد سلیمان زور ما به داور بازی نرسید خاطرنشان کرد: داور با نوع قضاوت خود بازی تیم ملوان را خراب کرد، بعد انتظار دارند ما حرفی نزنیم.

دست‌نشان با اشاره به اینکه بعضی از افراد خط می‌گیرند که بازی تیم ملوان را خراب کنند عنوان داشت: ایرادات فنی را می‌پذیرم اما حرف‌های مغرضانه را قبول نمی‌کنم.

وی با بیان اینکه بعضی از افراد در حالی‌که فرزند این شهر نیستند در مورد ملوان مغرضانه صحبت می‌کنند گفت: به ایرادات واقف هستیم و به کمک هواداران این مشکلات را حل می‌کنیم.

سرمربی ملوان با اشاره به اینکه هواداران باید مراقب افرادی که از بیرون این شهر تلاش میکنند که دوباره به این تیم برگردند باشند، گفت: دکتر دنیامالی به واقع تنهاست و یک تنه این بار سنگین را به دوش می کشد، تجربه نشان داده که قدر این افراد را ندانسته ایم، اگر کمی به گذشته نگاه کنیم متوجه می شویم که چرا همه افرادی که برای این تیم هزینه کردند چطور با آنها رفتار شد، این باشگاه در حال حاضر نیاز به حمایت دارد.

Share