پس از اعتراض مردم

تذکر فرماندار آستارا به اداره راهداری بدنبال شیوه نامناسب حمل لاشه حیوانات

«یونس رنجکش » در پی انتشار فیلم حمل نامناسب و کشیده شدن لاشه یک حیوان (یک قلاده سگ) توسط کامیون مربوط به اداره راهداری بر روی جاده ، در نامه ای خطاب به رئیس این اداره تذکر کتبی داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار شهرستان مرزی آستارا نسبت به شیوه نامناسب جمع آوری لاشه حیوانات از جاده به رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ، تذکر داد.
«یونس رنجکش » در پی انتشار فیلم حمل نامناسب و کشیده شدن لاشه یک حیوان (یک قلاده سگ) توسط کامیون مربوط به اداره راهداری بر روی جاده، در نامه ای خطاب به رئیس این اداره تذکر کتبی داد.
در این نامه آمده است: «پیرو انتشار تصاویری در فضای مجازی در خصوص کشیده شدن جسم حیوان توسط خودروی مربوط به آن راهداری و پاسخ غیر اقناعی شما در این زمینه که در رسانه ها منتشر شد ، ضمن تذکر به انجام چنین شیوه هایی ، نسبت به اصلاح آن اقدام شود.»
در بخشی از این نامه آمده است: آن راهداری از این پس ترتیبی اتخاذ نماید تا شاهد اینگونه برخورد های نامناسب در شهرستان نباشیم.
روز گذشته (پنج شنبه ۴ آبان) فیلمی از حمل نامناسب لاشه یک قلاده سگ توسط کامیون راهداری گیلان در جاده آستارا به استان اردبیل در فضای مجازی منتشر شد که علاوه بر جریحه دار کردن احساسات دوستداران محیط زیست ، واکنش هایی را در پی داشت.

Share