در بازدید از مراکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست

تحکیم خانواده بر عهده زن است | حفظ جایگاه زن در کشور بسیار مهم است

معاون فرماندار رشت گفت: باید جامعه را از وجود سازمانها و ارگانهایی که می‌توانند در کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک کنند، آگاه کنیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری شهرستان رشت، مشاور امور زنان فرمانداری به همراه جمعی از زنان فعال در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی از مراکز نگهداری دختران و کودکان بد سرپرست و بی‌سرپرست و نیز آسایشگاه سالمندان دیدن کردند.

در این بازدید مونا ابروفراخ معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان رشت در بازدید از آسایشگاه‎ها و مرکز نگهداری از کودکان بد سرپرست و بی سرپرست با بیان اینکه این روزها زلزله کرمانشاه غم و اندوه بزرگی را به دل همه ما وارده کرده است، گفت: این حادثه بسیار دلخراش است اما نوع‌دوستی و همدلی هموطنانمان در همین مدت ستودنی است.

ابرو فراخ افزود: مردم کشور ما در هر شرایطی همیشه کنار هم قرار دارند و سعی می‌کنند در کار خیر از هم پیشی بگیرند.

وی با اشاره به اینکه هدف از بازدید نیز کمک، یاری و باز کردن گره مشکلات فرزندان و افراد نیازمند است، گفت: همه ما می‌دانیم تحکیم خانواده بر عهده زن است و این زنان هستند که آینده سازان کشور را تربیت می‌کنند. در واقع فرزندی وقتی مادرش را از دست می‌دهد بیشتر احساس یتیم بودن می‌کند.

معاون فرماندار رشت ادامه داد: باید جامعه را از وجود سازمانها و ارگانهایی که می‌توانند در کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک کنند، آگاه کنیم.

ابروفراخ با بیان اینکه این جمع حاضر می‌تواند نقش بسیار موثری در برطرف کردن بسیاری از مشکلات در رابطه با کودکان و سالمندان داشته باشند، گفت: این جمع بخشی از زنان توانمند شهر و استان ما هستند که کارهای خداپسندانه را در اولویت برنامه‌های خود قرار می‌دهند.

وی در جمع دختران مرکز نگهداری شایگان با بیان اینکه همه ما ایمان داریم با حمایت‌های لازم برای این دختران در آینده اتفاق خوبی خواهد افتاد، افزود: دختران امروز، مادران فردا هستند و باید امروز همه‌ی ما در کنار این دختران باشبم. چون مادرانشان از آنها حمایت کنیم تا آنها هم به مانند زنان کشورمان در آینده زنانی استوار، پاکدامن و توامند شوند.

معاون فرماندار رشت با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بستر مناسبی را برای رشد رنان در جامعه فراهم کرده است، گفت: باید این نعمت را قدر بدانیم و به دخترانمان بگوییم که حفظ جایگاه زن در کشور ما بسیار مهم است.

Share