کامبیز تنهایی در گفتگو با دیارمیرزا مطرح کرد:

بیمارستان شهید بهشتی انزلی هیئت امنایی می‌شود | ظرفیت بیمارستان افزایش می‌یابد

دکتر کامبیز تنهایی گفت: بیمارستان شهید بهشتی شهرستان بندر انزلی از جمله بیمارستان های درآمد زا بوده و در صورت هیئت امنایی شدن موجب در اختیار قرار گرفتن درآمد بیمارستان و بهبود مدیریت خدمات و پرسنل می شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دکتر کامبیز تنهایی، رئیس بیمارستان شهید بهشتی بندر انزلی در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا در این شهرستان با اشاره به هیئت امنایی شدن این بیمارستان اظهار کرد: از حدود یک سال پیش با پیگیری نماینده محترم شهرستان در مجلس طرح هیئت امنایی شدن بیمارستان توسط وزیر تایید و ارائه شد که پس از طی مراحل اولیه جهت تصویب نهایی به هیئت امنای دانشگاه ارائه شده است.

وی در پاسخ به این سئوال که هیئت امنایی شدن بیمارستان چه تاثیری بر خدمات و وضعیت بیمارستان خواهد داشت؟ گفت: بیمارستان شهید بهشتی شهرستان بندر انزلی از جمله بیمارستان های درآمد زا بوده و در صورت هیئت امنایی شدن موجب در اختیار قرار گرفتن درآمد بیمارستان و بهبود مدیریت خدمات و پرسنل می‌شود.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی شهرستان بندر انزلی ادامه داد: در صورت هیئت امنایی شدن، تصمیمات در درون بیمارستان انجام می‌شود و می توانیم متخصصان و کارکنان بیشتر و با تخصص مناسب جذب کنیم این در حالی است که تمام درآمدها را می‌توانیم در بخشی که توسط هیات امنای بیمارستان تایید می‌شود هزینه کرد.

 تنهایی در خصوص طرح‌ها و برنامه‌های در حال اجرای بیمارستان شهید بهشتی بندر انزلی خاطرنشان کرد: طرح‌های بازسازی و افزایش ظرفیت بخشهای اورژانس، زایشگاه و آی سی یو از طرح‌های وزارتخانه و طرح غربالگری سرطان با اختصاص تجهیزات مربوطه که با پیگیری‌های نماینده شهرستان و مسئولین محترم دانشگاه در حال انجام می‌باشد.

وی ادامه داد: طرح افزایش ظرفیت بیمارستان به تعداد ۸۰ تخت و زیر بنای ۵۰۰۰ متر مربع در ضلع جنوبی بیمارستان که با برآورد بودجه‌ای اولیه ۱۰۰ میلیارد ریال بوده است که وزارت بهداشت حدود ۸۰ میلیارد ریال برای ادامه طرح اختصاص داده است و در حال حاضر نیز مبلغ ۳۰ میلیارد ریال دیگر نیز جهت این امر در اختیار دانشگاه قرار گرفته است.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی انزلی با بیان اینکه فعالیت‌های گسترده‌ای با حمایت مسئولین شهرستان علی الخصوص نماینده مردم شهرستان بندر انزلی صورت گرفته، تصریح کرد: بازسازی کلی بخش اورژانس با هزینه‌ای بالغ بر ۳ میلیارد ریال و بازسازی نیمی از بخش جراحی زنان با هزینه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد ریال با استفاده از بودجه هتلینگ طرح تحول سلامت، راه‌اندازی داروخانه سرپایی به عنوان اولین داروخانه سرپایی در بیمارستانهای استان، بازسازی کلی بخش رادیولوژی همراه با نصب سی تی اسکن ۱۶ اسلایز که با پیگیریهای مستقیم نماینده شهرستان در مجلس توسط وزیر محترم بهداشت به بیمارستان اختصاص یافته و توسط خود وزیر نیز آن را افتتاح کرد.

Share