دادستان جدید ویژه روحانیت گیلان و قزوین:

بهترین شیوه پیشگیری جرائم حضور دادستان‌ها در بین حوزه‌های علمیه است

دادستان جدید ویژه روحانیت گیلان و قزوین بابیان اینکه بهترین شیوه پیشگیری جرائم حضور دادستان‌ها در بین حوزه‌های علمیه است، گفت: تجربه ثابت کرده بهترین شیوه اقدام پیشگیرانه در کاهش پرونده‌های قضایی طلاب حضور فعالانه و با تعامل با طلاب و حوزوی‌ها هست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل نصرت‌آبادی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه دادستان ویژه روحانیت حوزه قضایی گیلان و قزوین در سالن همایش امام خمینی (ره) دادگستری گیلان در رشت با اشاره به اینکه سالار شهیدان قهرمان توحید است، اظهار کرد: کار ما علما و حوزه‌های علمیه است که سخنان اهل‌بیت را به فهم ساده برای مردم تبدیل کنند.

وی بابیان اینکه دعای عرفه توحید کامل از ربان امام حسین(ع) است، افزود: خداوند همه عالم را وجه الله معرفی کرده گرچه باید مومن خداشناس باشد و زیبایی‌های خداوند را ببیند.

دادستان ویژه روحانیت استان‌های گیلان و قزوین با اشاره به فرمایش امام مبنی بر اینکه عالم محضر خدا است، گفت: وظیفه روحانیت و حوزه‌های علمیه است که عالم را محضر خدا معرفی کند و اعتقادات دینی را برای مردم تشریح کند.

نصرت‌آبادی با اشاره به هجوم شبکه‌های غربی و شیاطین استکبار به مسئولان کشور خاطرنشان کرد: هر چه قدر انسان به خط اسلام، انقلاب و ارزش‌های آن حرکت کنیم دشمنان علیه ما صف‌آرایی می‌کنند.

وی بابیان اینکه باید تلاش کرد تا اثرگذاری کید دشمنان را در ما بی‌اثر کنیم، بیان کرد: هیچ پیامبری بدون دشمن نبوده و مهم‌ترین دلیل بر وجود صدق و صداقت دروغ است.

دادستان ویژه روحانیت استان‌های گیلان و قزوین با اشاره به موضع‌گیری‌های به‌موقع و به‌جای رئیس قوه قضائیه و دادستان کل کشور نسبت به مسائل روز، گفت: ترامپ و اوباما همچون دو لبه قیچی هستند که سعی می‌کنند پوسته برجام را حفظ کنند و وارد برجام های بعدی شوند.

نصرت‌آبادی بابیان اینکه با عدم پایبندی آمریکا در برجام ممکن است برجام ضربه بخورد اما در وقع ما پیروز شده‌ایم، گفت: تمام دنیا بر غیرقابل‌اعتماد بودن آمریکا پی برده و روزبه‌روز بر منزوی بودن آمریکا افزوده‌شده است.

وی بابیان اینکه بهترین شیوه پیشگیری جرائم حضور دادستان‌ها در بین حوزه‌های علمیه است، گفت: تجربه ثابت کرده بهترین شیوه اقدام پیشگیرانه در کاهش پرونده‌های قضایی طلاب حضور فعالانه و با تعامل با طلاب و حوزوی‌ها هست.

Share