با حضور جمعی از مسوولان و مردم

برگزاری مراسم استقبال از بانوان افتخار آفرین کاراته جهان در آستانه اشرفیه

مراسم استقبال از بانوان افتخار آفرین کاراته قهرمانی جهان در مجموعه ورزشی اداره ورزش و جوانان آستانه اشرفیه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از آستان خبر، مراسم استقبال از مربی تیم ملی امید کاراته بانوان کشور و دارنده مدال نقره بازی های کاراته قهرمانی جهان در مجموعه ورزشی اداره ورزش و جوانان آستانه اشرفیه برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان و مردم قهرمان پرور شهرستان آستانه اشرفیه در مجموعه ورزشی اداره ورزش و جوانان این شهر برگزار شد از سارا بهمن یار کاراته کای نایب قهرمان جهان و فاطمه قاسمی مربی تیم ملی امید کاراته بانوان در رقابت های تنریف اسپانیا استقبال و تجلیل شد.

سارا بهمنیار کاراته کای آستانه ای وزن منهای ۵۰ کیلوگرم تیم ملی امید دختران در دهمین دوره رقابتهای قهرمانی جهان اسپانیا، مدال نقره این وزن را بر گردن آویخت.

ورزشکار جوان شهرمان با رسیدن به فینال این رقابت ها، علاوه بر رسیدن به دومین مدال جهانی خود، نسبت به دوره گذشته مدال خود را یک رده ارتقاء بخشید.

سارا بهمنیار گفت: با تمام توان تلاش می کنم تا در رده سنی بزرگسالان عضو تیم ملی شوم و در مسابقه های آسیایی باز هم پرچم کشورمان را به احتزاز درآورم.

سارا بهمنیار در رقابت های جهانی اسپانیا، ابتدا ۳ بر صفر تالیا تررو از دومینکن را مغلوب کرد، سپس موفق شد ۴ بر یک سلنه رودریگوئز از پرو را شکست دهد، در مبارزه سوم هم ۴ بر صفر آچا سایا از مراکش را برد و گام به نیمه نهایی گذاشت.

بهمنیار در این مرحله یک بر صفر بر شارا هوبریچ از آلمان دارنده مدال برنز امیدهای اروپا و طلا لیگ جهانی آلمان غلبه کرد و راهی فینال شد و در برابر نادیا گومز از اسپانیا نتیجه را واگذار کرد و مدال با ارزش نقره رقابت های جهانی را به دست آورد.

تیم امید بانوان کاراته ایران با مربی گری فاطمه قاسمی از آستانه اشرفیه موفق شد با کسب یک طلا و یک نقره، رقابت های جهانی را به پایان برساند.

در مراسم استقبال از سارا بهمنیار نایب قهرمان جهان و فاطمه قاسمی مربی تیم ملی امید کاراته کشورمان، علیزاده رییس اداره ورزش و جوانان آستانه اشرفیه، علیرضا تربیعی عضو شورای شهر آستانه اشرفیه، حق پرست رییس گروه ورزش بانوان گیلان، سعیدی نایب رییس هیات کاراته گیلان، مسئولان هیات های ورزشی و مردم قهرمان پرور این شهر حضور داشتند.

Share