سخنگوی شورا در گفتگو با دیارمیرزا خبرداد

برگزاری جلسه غیرعلنی شورای شهر رشت با حضور مسعود نصرتی

شیرزاد به دعوت از مسعود نصرتی شهردار رشت برای حضور در جلسه امروز اشاره کرد و یادآور شد: نصرتی گزارش خود را در مورد جلساتی که با دکتر نوبخت داشتند برای اعضای شورا تشریح خواهد کرد.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فاطمه شیرزاد سخنگوی شورای شهر رشت در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا با اشاره به جلسه امروز شورای شهر رشت گفت: این جلسه با تصمیم هیات ریسه به صورت غیر علنی برگزار می‌شود.

این عضو شورا در مورد لوایحی که در جلسه امروز مورد بررسی قرار می‌گیرد، اظهار کرد: با توجه به اینکه بسیاری از لوایح در کمیسیون‌های عمران، بودجه و ترافیک هنوز پاسخ داده نشده است، باید منتظر بررسی‌های لازم از سوی کمیسیون‌ها باشیم.

شیرزاد همچنین به دعوت از مسعود نصرتی شهردار رشت برای حضور در جلسه امروز اشاره کرد و یادآور شد: نصرتی گزارش خود را در مورد جلساتی که با دکتر نوبخت داشتند برای اعضای شورا تشریح خواهد کرد.

وی افزود: شهردار رشت همچنین در مورد کمیته مطالبات، پرداخت حقوق مهرماه کارکنان و نیز تسویه حساب با برخی از کارکنان بازنشسته توضیحات لازم را ارائه می‌دهد.

شیرزاد همچنین در پاسخ به سوالی درباره مسدود شدن خیابان باهنر به مسکن مهر گفت: بنده نیز تماسهایی از سوی مردم داشتم و درباره این موضوع بازدید میدانی به همراه حوزه عمرانی خواهیم داشت و علت مسدود شدن خیابان را بررسی می‌کنیم.

Share