حسن خسته‌بند در گفتگو با دیارمیرزا

بدهی ملوان به «زوران» با دستور دکتر نوبخت پرداخت می‌شود | ورزش را سیاست زده نکنیم

نماینده انزلی گفت: سیاست تا آنجایی که می‌تواند در پیشبرد اهداف ورزش کمک کند بسیار هم خوب است اما به شرطی که ورزش را سیاست زده نکنیم و برخی به دنبال عقده گشایی نباشند.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در معرض خطر تهدید کسر ۶ امتیاز در خصوص بدهی به زوران زلاتکوفسکی بازیکن خارجی سابق خود بوده که حتی ۹۰ دقیقه هم برای ملوانی‌ها به میدان نرفته است.

از همین رو با نماینده مردم شهرستان بندرانزلی در مجلس تماس گرفتیم و جویای وضعیت تیم پر سابقه و پرهوادار ملوان شدیم.

سلام جناب خسته بند، به عنوان یک هوادار می‌گویم وضعیت ملوان مناسب نیست و هواداران به شدت در استرس هستند. دیدار اعضای هیئت مدیره با وزیر ورزش و آقای نوبخت نتیجه مثبتی داشته است؟

در ابتدا به شما و همه هواداران ملوان سلام عرض می‌کنم. در اوایل آبان ماه به همراه آقایان دنیامالی و آذرگون به دیدار جناب نوبخت رفتیم و موضوع را برای ایشان شرح دادیم و ایشان وعده مساعدت دادند و پس از آن به همراه فرماندار و مدیر کل ورزش و جوانان استان با وزیر ورزش دیدار کردیم و پیگیر دستور آقای نوبخت شدیم.

 نتیجه چه شد؟

با درخواست ما برای پرداخت بدهی معوقه به این بازیکن خارجی موافقت و قرار شد که پرداخت گردد و اکنون تمام سعی و تلاش خود را بکار گرفته‌ایم تا اواسط هفته پول را بتوانیم دریافت و برای این بازیکن ارسال کنیم.

خبر خوشحال کننده‌ای بود ولی این درست است که پس از استعفای آقای دنیامالی قرار شده جنابعالی مدیریت تیم را بر عهده بگیرید؟

این موضوع خنده دار و دروغ محض است زیرا بنده نه تخصص و نه وقت این کار را دارم. اما از همین رسانه اعلام می‌کنم اگر فرد مناسبی اعلام آمادگی کند تیم را به وی واگذار می‌کنیم.

 به دلیل آنکه شما نماینده مردم انزلی هستید، هواداران ملوان از شما خیلی انتظار دارند و امیدواریم به ملوان کمک کنید.

فوتبال تخصص من نیست ولی از روی علاقه و درخواست‌های مکرر مردم پیگیر بدهی به بازیکن خارجی ملوان از آقای نوبخت و وزیر ورزش شدم.

 مشکلات ملوان چرا پایان ندارد؟

مشکلات امروز ملوان زائیده افکار گذشتگانی است که علاوه بر اینکه پول این بازیکن را ندادند، رفتار مناسبی نیز نداشتند و فقط شعار حمایت از ملوان را می‌دهند اما در عمل نشان دادند فقط حرف می‌زنند. سوال من این است چرا این پرونده اینقدر طول کشید؟ چرا آقایان به اخطارهای مکرر بی توجه بودند؟ چرا دنبال جلب رضایت این بازیکن نرفتند؟ اصلا چه کسانی پای او را به ملوان باز کردند در حالی که همان موقع بسیاری از افراد دلسوز تذکر دادند این بازیکن به درد فوتبال نمی‌خورد اما بعضی‌ها مرغشان یک پا داشت که این بازیکن فلان است. خب حالا آقایان کجا هستند؟ شک نکنید بعد از حل شدن داستان باز هم سر و کله یک عده مدعی پیدا خواهد شد در حالی که در روزهای سخت اثری از آنها نیست.

 برخی معتقد هستند سیاسیون نباید در ورزش ورود کنند نظر شما چیست؟

سیاست تا آنجایی که می‌تواند در پیشبرد اهداف ورزش کمک کند بسیار هم خوب است اما به شرطی که ورزش را سیاست زده نکنیم و برخی به دنبال عقده گشایی نباشند.

 شورای شهر انزلی آمادگی کمک به ملوان را اعلام داشته است آیا تا کنون کمکی کرده‌اند؟

هر کسی به ملوان کمک کند باید او را دعا کرد و اتفاقا سرپرست باشگاه ۵۰ میلیون از شورا قرض می‌خواست که تا به امروز مبلغی پرداخت نشد پس توصیه می‌کنم شورا در تلاش برای پرداخت حقوق پرسنل شهرداری باشد.

 امروز تخریب و مرمت سکوهای استادیوم تختی آغاز شد آیا به جز ۳ میلیارد استانداری مبلغ دیگری داده می‌شود؟

بله وزیر ورزش علاوه بر بودجه اختصاص یافته استانداری، ۴ میلیارد نیز در این راستا اختصاص داده است و به این ترتیب پروژه بازسازی استادیوم با سرعت بیشتری به پیش خواهد رفت و البته ما به این مقدار هم بسنده نخواهیم کرد چون حق مردم انزلی بسیار بیشتر از اینهاست.

Share