نادر دست‌نشان پس از تساوی مقابل خونه به خونه:

انزلی با همه جا فرق دارد | هیچ تیمی امسال مثل ملوان دچار مشکل نشده است

سرمربی ملوان بندر انزلی گفت: هیچ تیمی امسال مثل ملوان دچار مشکل نشده در بحث مدیریتی رییس هیات مدیره ما که هزینه های تیم روی دوش ایشان بود استعفا داد و جناب آقای خسته بند نماینده شهر در حال تلاش است که مشکلات را بر طرف کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نادر دست‌نشان در پایان بازی با خونه به خونه بابل گفت: بازیکنان ما در کنترل بازی فوق العاده بودند ولی در ضد حملات خوب نبودیم حیف که این بازی مساوی تمام شد.

سرمربی ملوان بندر انزلی در ادامه گفت: هیچ تیمی امسال مثل ملوان دچار مشکل نشده در بحث مدیریتی رییس هیات مدیره ما که هزینه های تیم روی دوش ایشان بود استعفا داد و جناب آقای خسته بند نماینده شهر در حال تلاش است که مشکلات را بر طرف کنند امیدواریم که مسئولین استانی هم برای کمک بیایند استادیوم ما امسال مشکل جایگاه هواداران را دارد هیچ تیمی امسال مثل ملوان کمبود بازیکن را لمس نکرد.

دست نشان تصریح کرد: از هفته اول دچار مشکل شدیم فاطمی و رستمی را از دست دادیم. خصلت آژاکسی ملوان را امسال ما هم رعایت کردیم و جزو جوانترین تیم‌های لیگ هستیم. هواداران ما ملوان را تیم برتر لیگ یک می‌دانند و ملوان را لیگ برتری می‌دانند. جوانان ما تحملشان کم بود ما در اکثر بازی ها جلو بودیم ولی این فشار به روی بازیکن باعث تحت تاثیر قرار گرفتن جوانان ما می شود.

وی در مورد داوری این دیدار گفت: آقای مهدوی داور خوبی است ولی فشاری که از سوی نیمکت به داور وارد می شود باعث بهم خوردن تمرکز داور می‌شود که ضربه سر بازیکن من را خطا کف پا می‌بیند داور یکم مدارای آقای نکونام را می‌کرد.

دست‌نشان در پایان گفت: ملوان نماینده شمال کشور است که افتخارات زیادی دارد ولی از نظر مالی با تیم هایی مثل ایرانجوان بوشهر که بنیه مالی ضعیفی دارد مقایسه می شود بازیکنان ما با کمترین قرارداد و دریافتی بازی می‌کنند به خاطر مردم انزلی با عشق بازی می‌کنند. مردم انزلی، بابل، قائمشهر فوتبال را دوست دارند ولی انزلی با همه جا فرق دارد باید آنجا زندگی کنی تا متوجه شوی مردم نسبت به انزلی و ملوان چه دیدی دارند.

سرمربی ملوان گفت: مردم انزلی حاضر هستند نان شب نداشته باشند زندگیشان را بدهند ملوان را ضعیف نبینند. من و همکاران و بازیکنان وظیفه داریم که این مردم را خوشحال کنیم کمبود هایمان زیاد است تا نیم فصل مطمئن باشید که ضعف های تیمم را شناختم و به کمبود ها آشنا هستم. امیدوارم باشگاه هم کمک کند تا بازیکنان مورد نظر را جذب کنیم تا بتوانیم در نیم فصل دوم خودمان را به صدر برسانیم.

خونه به خونه بابل و ملوان انزلی امروز به تساوی بدون گل دست یافتند.

Share