تبریک مدیرمسئول پایگاه خبری حرف تازه به دیارمیرزا؛

امید است شاهد درخشش همیشگی نام پر افتخار رشت در سپهر مطبوعات ایران باشیم

امید است در سایه تلاش و همت مضاعف، شاهد تداوم موفقیت های فرزندان توانمند و سختکوش دیار میرزا و درخشش همیشگی نام پر افتخار رشت در سپهر مطبوعات ایران باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، بهنیا ثابت رفتار، مدیرمسئول پایگاه خبری حرف تازه با صدور پیامی کسب جایزه نخست دیارمیرزا در پنجمین جایزه درست‌نویسی مطبوعات(جایزه فرهنگستان) را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسمه تعالی

ن وَالْقَلَم وَمَا یَسْطُرُونَ

مدیرمسئول و اعضای تحریریه پایگاه خبری و تحلیلی دیارمیرزا

با سلام و احترام

کسب جایزه نخست دیارمیرزا در پنجمین دوره جایزه درست نویسی مطبوعات در بخش پایگاه‌های خبری موجب سرافرازی و خرسندی جامعه بزرگ و فرهیخته رسانه در گیلان است.

بی‌شک در کنار رسالت و وظیفه خطیری که در انتقال دقیق و سریع اخبار و همچنین نگارش تحلیل ها و انتقادات سازنده بر دوش اصحاب قلم قرار گرفته است؛ حفظ و اشاعه درست زبان و ادب فارسی، این گنجینه گرانقدر به جا مانده از گذشتگان، نیز حائز اهمیت فراوان است.

ضمن تبریک این موفقیت به شما و همه همکاران عزیزم در عرصه خبر و اطلاع رسانی در استان گیلان، توفیق روزافزون و رشد و بالندگی بیش از پیش مطبوعات و رسانه‌های استان را از درگاه ایزد منان مسالت دارم.

امید است در سایه تلاش و همت مضاعف، شاهد تداوم موفقیت‌های فرزندان توانمند و سختکوش دیار میرزا و درخشش همیشگی نام پر افتخار رشت در سپهر مطبوعات ایران باشیم.

بهنیا ثابت رفتار
مدیرمسئول پایگاه خبری حرف تازه

Share