در نخستین انتخابات الکترونیکی

اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان گیلان انتخاب شدند

تعداد ۳۳ نفر برای کاندیداتوری در انتخابات هیات مدیره و بازرسان خانه مطبوعات ثبت نام کرده بودند که در نهایت ۳۰ نفر تایید نهایی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان در نخستین انتخابات الکترونیکی که همزمان با هفت استان دیگر کشور برگزار شد، انتخاب شدند.

در بخش مدیران مسئول انتخابات یادشده کریم خورسندی و میلاد ابراهیمی و در بخش خبرنگاران حسین داداشی، فرهاد عینی خراسانی، علی کریمی و در بخش سرپرستی روزنامه های سراسری الهام شاد و در بخش بازرسان طاهره ریحانی و فاطمه عباس زاده انتخاب شدند.

در بخش خبرگزاری ها بدلیل عدم ثبت نام مسئولان خبرگزاری ها، سید عبدالباقی اسحاقی از سوی هیات برگزار کننده انتخابات مرکز، معرفی شده است.

با توجه به دستورالعمل معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هماهنگی مسئول خانه های مطبوعات کشور و طبق اساسنامه جدید خانه مطبوعات گیلان، با اطلاع رسانی از طریق رسانه های استان ( مجازی و مکتوب ) در مجموع ۲۰۱ نفر در سایت خانه مطبوعات ثبت نام کردند که تعداد ۱۳۹نفر با ارائه مدارک و مستندات، تایید و موفق به ثبت نام نهایی شدند.

بر همین اساس تعداد ۳۳ نفر برای کاندیداتوری در انتخابات هیات مدیره و بازرسان خانه مطبوعات ثبت نام کرده بودند که در نهایت ۳۰ نفر تایید نهایی شدند.

انتخابات الکترونیکی خانه مطبوعات گیلان از ساعت ۱۰ صبح امروز (چهارشنبه) آغاز شد و تا ساعت ۱۳ ادامه یافت.

Share