وضعیت غذا و خوابگاه خوب است

اعتراض دانشجویان دانشگاه گیلان تکذیب شد!

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه گیلان خبر اعتراض دانشجویان دانشگاه گیلان به وضعیت بد غذا را تکذیب کرد و گفت: این خبر یک شیطنت خبری از سوی برخی رسانه‌ها بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پیرو خبری که طی روزهای گذشته در فضای های مجازی و برخی پایگاه‌های خبری مبنی بر اعتراض دانشجویان دانشگاه گیلان به وضعیت بد غذا و خوابگاه انتشار یافت، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه گیلان این خبر را تکذیب کرد.

سعید رهسپار در گفتگو با ایسنا، ضمن تکذیب این خبر اظهار کرد: خبر منتشر شده در رسانه‌ها، یک شیطنت خبری بود و در دانشگاه گیلان چنین اتفاقی رخ نداده است.

وی گفت: امیدواریم در آینده با توجه به رسالت عظیم اصحاب رسانه در رساندن اخبار درست به مردم، با پرهیز از هرگونه شتاب خبری بدون اتکاء به صحت و دقت در پوشش اخبار، شاهد خبرهایی این چنینی نباشیم.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه گیلان خاطرنشان کرد: این دانشگاه همواره آمادگی خود را همچون گذشته برای همکاری و تعامل سازنده با تمامی اصحاب رسانه برای کسب اطلاعات و اخبار دقیق و موثق از این دانشگاه در راستای آگهی بخشی به جامعه در راستای اهداف کلان آموزش عالی اعلام می‌کند.

Share