دیارمیرزا گزارش می‌دهد

اعتراض جالب رسول خطیبی در روزی که ملوان با دو گل پیروز شد

در روزی که رسول خطیبی سرمربی ماشین سازی تبریز با شیوه ای عجیب به داور اعتراض کرد ملوان با دو گل به برتری دست یافت.

به گزارشاختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در هفته یازدهم لیگ آزادگان فوتبال کشور از ۱۴:۴۵ ملوان بندرانزلی میزبان تیم ماشین سازی تبریز بود که در نهایت توانست ۲ بر صفر میهمان خود را بدرقه کنند.
در این بازی ملوان پژمان نوری کاپیتان خود را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت و مهیار زحمتکش جوان کاپیتان این تیم بود. اما پژمان نوری تنها غایب ملوانان نبود بلکه حسین شنانی و مهیار نوری نیز از مصدومان این دیدار بودند.
ملوان در این بازی با حجت صدقی، مهیار زحمتکش، مهدی کربلایی، صائب محبی، وحید حیدریه، محمددپور رحمت الله، حسین قنبری، پوریا غلامی، سینا دست نشان، شهریار مقانلو و بابک مرادی با سرمربیگری نادر دست نشان این دیدار را آغاز کرد.
از طرفی برای تیم ماشین سازی تبریز پرویز کریمی، شهریار شیروند، مهدی قریشی، علی جراح کار، پیمان کشاورز، علی حقدوست، محمد رستمی، حامد پاکدل، محمد پور محمد، مهرداد بایرامی و محسن دلیر یازده مرد رسول خطیبی، سرمربی ماشین سازی تبریز را تشکیل دادند.
پیش از شروع بازی نیمکت ملوان برای خوش آمدگویی به سمت نیمکت تبریزی ها رفتند و به آنها خیر مقدم گفتند.
نیمی از ورزشگاه به دلیل شروع مرمت و بازسازی استادیوم پیر بندرانزلی خالی است و نیمی دیگر آن نیز از هواداران پر نشده است و به نظر میرسد که هواداران ملوان پس از حذف از جام حذفی کمی از بازیکنان و هواداران دلخور هستند.
محمد رستمی و علی جراح کار دو بازیکن اسبق ملوانان و کنونی ماشین سازی توسط هواداران مورد تشویق واقع شدند.
ملوان بازی را به مانند همیشه هجومی آغاز کرد اما پس از گذشت ۱۵ دقیقه تبریزی ها بازی را کنترل کردند.
در دقیقه چهارده شهریار مقانلو از ملوان با پیمان کشاورز از ماشین سازی برخورد سختی با یگدیگر از ناحیه سر داشتند که پس از چند توقف بازی هر دو بازیکن به میدان برگشتند.
در ۱۸ دقیقه بازی دومین آفساید به سود ماشین سازی گرفته شد و مهاجمین ملوان در صحنه ای تک به تک به دلیل آفساید موفق به گل زنی نشدند.
بازی بسیار درگیرانه و خشن در جریان بود و تا دقیقه ۲۴ ملوانان ۳ و ماشین سازی ها ۶ خطا صورت دادند.
مربیان دو تیم بارها به تصمیمات داور اعتراض داشتند و بارها توسط داور چهارم به آرامش دعوت شدند ولی اعتراضات شدید رسول خطیبی بیشتر به چشم می آید.
اواخر نیمه نخست هستیم و داور بار دیگر بازی را متوقف کرد و به رسول خطیبی تذکر داد اما در یک حرکت و اعتراضی جالب رسول خطیبی به دهان خود چسب زد.


دو دقیقه برای نیمه نخست وقت اضافه توسط داور وسط لحاظ شد که بدون هیچ خطری بر روی دروازه ها این زمان گذشت و دو تیم بدون گل زده به رختکن رفتند.
آغاز نیمه دوم و بازیکنان ملوان به زمین مسابقه با سرعت وارد شدند که قابل توجه بود انگار با روحیه خاصی وارد زمین می شوند، باید دید چه صحبت هایی به بازیکنان زده شد که این چنین با روحیه وارد مسابقه شدند.
در دقیقه ۴۷ ملوانان مزد تلاش های خود را میگیرد و محمد پور رحمت الله هافبک پیش تاخته ملوان از پشت محوطه جریمه با شوتی مهار نشدنی دروازه حریف را باز می کند.
بازی پس از گل کمی به خشونت کشیده است اما ملوان پس از گل آروم نشده است و پی در پی در حال طرح ریزی بر روی دروازه تیم حریف است.
گل دوم برای ملوان توسط بابک مرادی در دقیقه ۵۸ بازی و ملوانان ۲ بر هیچ از میهمان خود پیش می افتند.
در دقیقه ۷۰ صائب محبی از بازی اخراج می شود تا ملوان ۲۰ دقیقه پایانی را ۱۰ نفره ادامه دهد.
ماشین سازی تبریز به شدت بر روی دروازه ملوان فشار می آوردند و چندین موقعیت خطرناک گل زنی ایجاد کردند که با خوش اقبالی انزلیچی ها توپ ها به گل تبدیل نمی شود.
دقیقه ۹۰ و سه تعویض برای ملوانان پورافراز،صادقی و زبرجد به جای مقانلو، پور رحمت الله و دستنشان وارد زمین شدند.
۴ دقیقه وقت تلف شده و پایان بازی با همان نتیجه توسط داور وسط اعلام شد.

Share