نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری:

استقامت ملت همیشه نتیجه‌بخش بوده است| خداوند هر انسان غیرتمند را عزت می‌بخشد

نماینده مردم گیلان درمجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه ۱۳ آبان اثبات ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی است گفت: مشکل استکبار با ایران گره‌خوردن انقلاب ایران با اسلام است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد پروایی پیش از ظهر امروز در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان رشت در میدان شهدای ذهاب اظهار کرد: حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان استکبار جهانی است.

وی علت جمع شدن ملت ولایت مدار در اجتماع پرشور ۱۳ آبان را اثبات ایستادگی در مقابل استکبار جهانی برشمرد و افزود: همان‌گونه که در سال ۵۷ فرزندان این ملت در مقابل ظلم و ظالم و استکبار ایستادگی و دنیای استکبار را مفتضح کردند اعلام می‌کنیم که ادامه‌دهنده راه شهدای دانش‌آموز و دانشجو هستیم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه آمریکا در رأس استکبار جهانی قرار دارد، گفت: به فرموده امام خمینی (ره) آمریکا در رأس استکبار جهانی قرار دارد و باید هرچه سریعتر سیاست خصمانه آن‌ها در دنیا برچیده شود.

پروایی بابیان اینکه روز ۱۳ آبان مصداقی از ایام‌الله ذکر شده در قرآن است، خاطرنشان کرد: کسانی که در رأس حکومت هستند و مردم در حال اقتدا به آن‌ها هستند باید به ایام‌الله متذکر شوند.

وی بابیان اینکه هرروزی که خدا و دین خدا در آن تقویت شود ایام‌الله است، بیان کرد: هرجایی که اسلام تقویت شود و طاغوت برچیده شود ایام‌الله هست و ملت استکبار را در زیر پای خود له می‌کند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه ملت استکبار جهانی را به زباله‌دان تاریخ فرستاد گفت: در تاریخ ۱۳ آبان ۵۷ امام خمینی (ره) حکومت خودفروخته آن زمان را مفتضح کرد و امام را پس از دستگیری به ترکیه تعبید کردند که این اتفاق جرقه‌ای برای آغاز انقلاب شد.

پروایی بابیان اینکه امام با بصیرت و حضور ملت در صحنه پیروز شد، گفت: در سال ۱۳۵۷ دانش آموزان و به همراه دانشجویان در مقابل حکومت ظالم ایستادند و در دفاع از مرجعیت و اسلام سینه سپر کردند و ۱۳ آبان را به وجود آوردند.

وی بابیان اینکه دانش آموزان و دانشجویان در آن زمان احساس تعهد و روشن‌بینی کردند، گفت: بصیرت و روشنگری دانش آموزان و دانشجویان از مساجد برخاسته بود و مردم و دانش آموزان بصیرت پیدا کردند و حماسه‌ای عظیم همچون ۱۳ آبان را به وجود آوردند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه استقامت ملت همیشه نتیجه‌بخش بوده است گفت: درس ایستادگی و مقاومت درس فداکاری و احلی من العسل و ما رأیت الا جمیلا هست.

پروایی بابیان اینکه هیهات من الذله امام حسین (ع) امروز در زبان ملت و دولت جاری است، گفت: رئیس‌جمهوری کشور جمهوری اسلامی ایران که تحت ولایت ولی‌فقیه مشروعیت پیدا کرده تا ابد استکبارستیز باقی بماند.

پروایی بر غیرت دینی تأکید کرد و گفت: اگر امروز ایران در مقابل استکبار و هجمه‌های اسلام و انقلاب باقدرت ایستادیم منشأ آن غیرت دینی آموخته از امام علی و حضرت زهرا سلام‌الله است.

وی با اعلام اینکه خداوند غیرت دارد و هر انسان غیرتمند را عزت می‌بخشد، گفت: انسان غیرتمند به اسلام و دستاوردهای انقلاب حساس هست و ما افتخار می‌کنیم که فرزندان گیلان در دفاع از حرم به ورای سرزمین‌های می‌شتابند که این مصداقی از غیرت دینی است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مواضع امام خمینی (ره) در رابطه با استکبارستیزی بیان کرد: در دنیا امروز کسانی که مستضعف هستند استکبارستیز می‌باشند.

پروایی با اشاره به اینکه آمریکا در رأس استکبار جهانی است، بیان کرد: خداوند باطل را از بین می‌برد و زمانی امام عظیم‌الشأن ما آمد و حکومت طاغوت را برچید و یقیناً روزی حکومت جهانی از آن اسلام و پیروان مسلمین خواهد شد.

وی بابیان اینکه آمریکا با اسلام به دشمنی برخاسته گفت: به فرموده مقام معظم رهبری مشکل ایران هسته‌ای نیست و هراسشان گره خوردن انقلاب با اسلام است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه مشکل آمریکا اسلامی گره خوردن با نام علی (ع) است و با شیعه انگلیسی مشکلی ندارند، گفت: آمریکا با ایادی و رقاصه‌های کشورهای مثلاً اسلامی مشکلی ندارد و آنها در کشوری که ولایت مطلق فقیه خودنمایی می‌کند مشکل‌ دارند.

پروایی بابیان اینکه نصرالله رژیم صهیونیستی را رسوا کرده، گفت: دلیل رسوا شدن رژیم صهیونیستی در لبنان و سایر کشورهای مقاومت درس‌گیری کشورها اسلامی از ایران اسلامی است.

وی با تأکید بر اینکه باید از کشورهای اسلامی و مقاومت دفاع کرد افزود: باید از کشورهای اسلامی و هرجایی که ظلم و استکبار دیده می‌شود دفاع کرد و با زبان، قلم، مال و جان خود درراه خدا جهاد می‌کنیم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه مرگ بر آمریکا شعار تأسیس‌شده در ۴۰ سال پیش نیست، گفت: آمریکا نماد ظلم و کفر است و دستور اسلام است که با نمادهای طاغوت مبارزه کند و سیاست‌های آن‌ها را برچیند.

پروایی بابیان اینکه امام حسین علیه‌السلام در مقابل استکبار خواهیم ایستاد، گفت: امام راحل می‌فرمایند خطر آمریکا به حدی است که با کوچک‌ترین غفلت ما را نابود می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه باید در مقابل کفر و استکبار ماند، افزود: به فرموده مقام معظم رهبری دانش آموزان چشم امید ایران اسلامی است و در راه سیر انقلاب باید فدایی باشند تا به قله‌های عظمت برسند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی با ظلم‌ستیزی همراه است، گفت: باید در راه مبارزه با استکبار اهتمام ورزی داشته باشیم.

پروایی با تأکید بر اینکه همه‌کسانی که بر سفره انقلاب نشسته‌اند باید قدردان مردم باشند، گفت: مردم در همه عرصه‌های سیاسی و اجتماعی در صحنه هستند و با مشت‌های گره‌کرده خود انقلاب را بیمه می‌کنند.

Share