نظرمحمدی در کنفرانس خبری پیش از بازی با ذوب آهن

از پیشنهاد کسر ۵۰۰ تومان از یارانه هر ایرانی تا احتمال جذب بازیکنان جدید

نظرمحمدی در خصوص بازی فردا با بیان اینکه نیازمند سه امتیاز بازی هستیم، اظهار کرد: خبر بد برای ما این است که حسین ابراهیمی به دلیل محرومیت و احتمال زیاد پویا نزهتی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی نظرمحمدی، سرمربی تیم سپیدرود رشت در کنفرانس خبری پیش از بازی با ذوب آهن ضمن تسلیت شهادت امام رضا (ع) و حادثه زلزله کرمانشاه، گفت: تیم سپیدرود خود را همدرد و شریک غم زلزله‌زدگان کرمانشاه می‌داند.

وی افزود: از هیات دولت و رییس جمهور خواسته‌ای دارم که اگر نفری ۵۰۰ تومان از یارانه هر ایرانی برای مردم زلزله‌زده کرمانشاه کم شود، جای دوری نمی‌رود و همه مردم به نظرم راضی خواهند بود و ان شاءالله در اولین جلسه هیات دولت این موضوع تصویب شود. مردم کرمانشاه در زمان جنگ برای ایران فداکاری‌های زیادی دارند.

نظرمحمدی در خصوص بازی فردا با بیان اینکه نیازمند سه امتیاز بازی هستیم، اظهار کرد: خبر بد برای ما این است که حسین ابراهیمی به دلیل محرومیت و احتمال زیاد پویا نزهتی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

سرمربی سپیدرود رشت ادامه داد: نبود این دو بازیکن برای ما بسیار سخت خواهد بود زیرا آنها در بازی‌ها بسیار تاثیرگذار بودند اما به جوانان و هواداران خود دلبسته‌ایم.

نظرمحمدی در خصوص تیم ذوب نیز با بیان اینکه این تیم بسیار باهوش است و در ضد حملات بسیار خطرناک هستند، گفت: خط حمله این تیم بسیار خطرناک است.

وی در خصوص اشتباهات فردی بازیکنان نیز گفت: همه بازیکنان سعی می‌کنند بهترین بازی را انجام دهند. فوتبال بازی اشتباهات است و هیچ کادرفنی نمی‌تواند این اشتباهات را پیش بینی کند.

سرمربی سپیدرود رشت با بیان اینکه این تیم نیازمند تغییر اساسی ندارد، اظهار کرد: دو جای خالی داریم که احتمال دارد پس از نظر کمیته انضباطی باشگاه به سه بازیکن افزایش یابد.

نظرمحمدی گفت: احتمال دارد در نیم فصل سه تا چهار بازیکن جذب کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دیارمیرزا مبنی بر اینکه در نقل و انتقالات بازیکنان بومی یا غیربومی جذب خواهد کرد، گفت: در ۱۱ بازی گذشته شاکله اصلی سپیدرود را بازیکنان بومی تشکیل دادند و حدود ۷ بازیکن از ۱۱ بازیکن اصلی بازیکن بومی بودند.

نظرمحمدی در ادامه با اشاره به اینکه بنده از تمام ظرفیت‎ بازیکنان بومی استان استفاده می‌کنم، گفت: در نقل و انتقالات اگر بازیکن بومی مناسبی مد نظر ما قرار گرفت جذب می‌کنیم اما اگر نشد از بازیکنان غیربومی استفاده می‌کنیم.

آمادگی اتوبوس‌های شرکت واحد برای حمل و نقل هواداران

همچنین رادنی دیدار، مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود با بیان اینکه سپیدرود یکی از اولین باشگاه‌هایی بود که نسبت به زلزله کرمانشاه واکنش نشان داد، گفت: عواید بلیط فروشی هفته دوازدهم که تنها درآمد تیم ماست به زلزله زدگان اختصاص می‌یابد.

وی ادامه داد: از ساعت ۱۲ ظهر فردا از میدان رازی (انتظام) رشت با همکاری‌های صورت گرفته اتوبوس‌های شرکت واحد برای حمل و نقل هواداران آماده هستند.

Share