مهدی رجایی خبر داد

از مردم لنگرود عذرخواهی می‌کنم | هفت هزار تن از زباله‌های دپو شده منتقل‌شده است

بوی بد زباله ها یکی از معضلات مهم و جدی این روزهای مردم لنگرود شده، به همین دلیل سعی شد تا در این باره گفت و گویی با سید مهدی رجایی شهردار لنگرود انجام شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سید مهدی رجایی در گفت‌وگو با فارس دلیل بوی کنونی ناشی از زباله را تخلیه زباله‌های شهری در تالاب کیاکلایه و پشت آتش‌نشانی لنگرود که از گذشته در این مکان‌ها جمع‌آوری‌شده بود دانست.

شهردار لنگرود در جواب این سوال که برای حل این مشکل چه تمهیداتی صورت گرفته است گفت: در ۱۰ روز گذشته ۹ دستگاه کامیون در تالاب کیاکلایه برای جمع‌آوری زباله‌های دپو شده که از گذشته در این مکان انباشته شده بود، مشغول به کار هستند تا این زباله ها را به آلمان لنگه منتقل کنند و این منبع آلودگی هرچه سریعتر از مرکز شهر دور گردد.

وی گفت: تاکنون هفت هزار تن زباله‌های دپو شده از تالاب کیاکلایه به آلمان لنگه منتقل‌ شده است که به دلیل حجم زیاد زباله‌ها و انتقال آن‌ها، بوی زباله موجب آزار و اذیت ساکنین مسکن مهر و منطقه شده است که از صبر آنان تشکر و همچنین به دلیل وجود این وضعیت از مردم لنگرود عذرخواهی می‌کنم و درخواست دارم تا مثل همیشه تحمل کنند تا بتوانیم شهری عاری از آلودگی داشته باشیم.

رجایی ضمن درخواست از مسئولین و شهروندان گفت: شهرداری لنگرود مشتاق است تا شهروندان و مسئولین از نزدیک برای بازدید محل زباله‌ها حضور پیدا کنند تا تصویر بهتری از آنچه که از گذشته از زباله‌های شهر به‌جامانده و عملیاتی که در حال حاضر در خصوص حمل زباله‌های بجا مانده قبلی انجام می‌گیرد شکل گیرد.

Share